גבעות מעלה פרופיל בתקשורת: איילנד יחל בתדרוך עיתונאים

החזרה לכותרת, לקראת חודש עמוס באירועים: פעולות frac במקטעים 2-6 באתר "מגד 5", מבחני הפקה במקטעים 7-8 וקבלת דו"ח תחשיב עתודות נפט מחברה בינלאומית

גיורא איילנד, היועץ האסטרטגי הטרי של שותפות חיפושי הנפט גבעות עולם, "מעביר הילוך" ויחל בקרוב בתדרוכי עיתונאים שיעסקו כמובן בעבודות הקידוח באתר הנפט "מגד 5". כך נודע ל"גלובס".

איילנד, כזכור, נאם אתמול בכנס בנושא תגליות הגז של המכון למחקרי ביטחון לאומי בת"א, ובשיחה נדירה עם גלובס TV אמר כי הוא "מאוד אופטימי" ורואה "פוטנציאל נפט אמיתי בגבעות ". הוא התייחס גם לאיומים הביטחוניים על מתקני קידוחי הנפט והגז בישראל והביע ביקורת על כך ששום גוף ממשלתי לא לוקח אחריות על הגנת התשתיות.

לאחר כמה שבועות של שקט, גבעות עשויה לחזור לכותרות בתקופה הקרובה. בחודש דצמבר הנמצא בפתח צפויה גבעות להמשיך במבחני ההפקה ב"מגד 5". השותפות תבצע פעולת frac במקטעים 2-6 ותבצע מבחני הפקה במקטעים 7-8. כמו כן, השותפות אמורה לקבל בחודש הבא דו"ח תחשיב עתודות נפט מחברה בינלאומית.

ל"גלובס" נודע גם שערוץ 1 וערוץ 10 מכינים בימים אלה כתבות פרופיל על משקיעי גבעות, אם כי בשלב זה לא ברור מתי הכתבות ישודרו, אם בכלל.