חברת RH טכנולוגיות: עליה של 57.5% ברווחים

ב-9 החודשים הראשונים של 2010 הסתכמו הכנסות החברה שמושבה בנצרת ביותר מ- 106 מיליון דולר ■ יו"ר הדירקטוריון: "אנחנו עומדים בתכנית האסטרטגית"

שביעות רצון בחברת RH טכנולוגיות מנצרת, העוסקת בייצור של מעגלים אלקטרוניים לחברות בתחום האלקטרוניקה בעולם: דו"חותיה הכספיים המתייחסים לחודשים ינואר עד ספטמבר מצביעים על עליה של 57.5% בהיקף ההכנסות וזאת, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. בתקופה זו עמד ההכנסות שלה על 106.2 מיליון דולר, ביחס להכנסות בהיקף של כ- 67 מיליון שקל ב- 2009.

את הרבעון השלישי שלה, מסיימת החברה עם הכנסות בהיקף כמעט 40 מיליון דולר, המהווים עליה של כמעט 70% אחוזים ביחס לרבעון השלישי של 2009.

יו"ר דירקטוריון החברה, יעקב רוזנברג: "הסיבה לנתונים המעודדים היא המשך מגמת הגידול בהיקף המכירות של החברה ואנחנו עומדים בתכנית האסטרטגית שהצבנו לעצמנו ואתה- גם תכניות פיתוח והתבססות בשווקים שאנחנו מאיצים בשנה האחרונה. החל מ- 2008 אנחנו שמים דגש על התייעלות בסוגיות הקשורות לבקרה על חומרי הגלם המשמשים לפעולות הייצור של החברה וכמו גם, על הוצאות שגר בכל החברות הקשורות לקבוצה. נמשיך להקפיד על תכניות אלה, לצד העמקת הפעילות בקרב לקוחות קיימים וגיוס של לקוחות חדשים שימשיכו להוביל את מגמת הצמיחה שלנו", אמר.