הקמפיין האירופי של הפועל ת"א: הכנסות של כ-55 מיליון שקל

זה הסכום המוערך שיכניסו האדומים מההשתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות; 1.2 מיליון אירו הובטחו בעקבות הניצחון על בנפיקה והתיקו עם שאלקה

הניצחון שהשיגה אמש (ד') הפועל ת"א על בנפיקה ליסבון בצ'מפיונס ליג (0-3) העשיר את קופתה של האלופה הישראלית ב-800 אלף אירו, הבונוס שמעניקה העונה אופ"א על כל ניצחון במפעל. סכום זה מצטרף ל-400 אלף אירו שקיבלו האדומים עבור התיקו עם שאלקה (0-0) במחזור הקודם של ליגת האלופות.

הסכומים האלו מצטרפים ל-7.2 מיליון אירו שקיבלה הפועל עבור ההעפלה שלה לשלב הבתים; לכ-1.5 מיליון אירו שתכניס הקבוצה מהסכמי זכויות השידור הקולקטיביים של ליגת האלופות (Market Pool); ועוד כ-1.5 מיליון אירו ממכירת מנויים וכרטיסים לשלושת משחקי הבית שקיימה הקבוצה בבלומפילד.

נכון לעכשיו, הפועל כבר הבטיחה לעצמה הכנסות של כ-11.4 מיליון אירו מהקמפיין האירופי העונה (כ-55.4 מיליון שקל). תיקו או ניצחון במחזור הסיום בצרפת מול ליון, יוכל להגדיל את הסכום הזה.

יש לציין כי לליגת האלופות לא ניתן למכור שטחי פרסום - שכולם נתפסים על-ידי הספונסריות הרשמיות של המפעל (סוני, סוני פלייסטיישן, מסטרקארד, הייניקן, פורד ו-UniCredit). עם זאת, הפועל הצליחה לייצר הכנסה מסחרית מהצ'מפיונס בזכות גיוס חסות חולצה בלעדית למשחקי האלופות, מחברת "כתר", בסכום המוערך במיליון שקל. "אקזיט גרופ" נותנת חסות חולצה להפועל במפעלים המקומיים (עבור כ-400 אלף דולר עד סוף העונה).