צפו בתמונות: אאודי A6 החדשה תגיע לארץ באפריל

המכונית החדשה תגיע ארצה באפריל ותוצע, לראשונה, גם בגרסה היברידית

חברת אאודי הציגה תמונות ופרטים רשמיים ראשונים של ה-A6 החדשה, שתגיע לארץ באפריל הקרוב. עם אורך של 4.92 מ' ורוחב 1.87 מ' המכונית שומרת על ממדים דומים למכונית היוצאת אולם היא מעט נמוכה יותר וניצבת על בסיס גלגלים, שהוארך בכ-8 סנטימטרים.

אאודי A6 החדשה
 אאודי A6 החדשה

כ-20% מחלקי הגוף שלה עשויים מסגסוגות אלומיניום מה שאפשר להפחית את משקלה משמעותית לעומת מכוניות בגודל דומה. בשלב הראשון תוצע המכונית עם שני מנועי בנזין ושלושה מנועי דיזל, כאשר הגרסאות המעניינות במיוחד את ישראל הן 2.8TFSI בהספק 204 כ"ס ו-3 ליטר טורבו-בנזין בהספק 300 כ"ס. תא הנוסעים שופע במערכות בטיחות ונוחות מתקדמות וניתן להזמין כאופציה פנסי חזית בטכנולוגיית LED.

אאודי A6 החדשה
 אאודי A6 החדשה

הסדרה תכלול לראשונה גם גרסה היברידית, שמשדכת בין מנוע 2 ליטר טורבו-בנזין בהספק 211 כ"ס לבין מנוע חשמלי בהספק 45 קילוואט, שמוזן מסוללת ליתיום-איון קלה. הגרסה הזו מסוגלת לנוע במהירות של עד 100 קמ"ש על כוח חשמלי בלבד ולנוע על חשמל למרחק 3 קילומטר במהירות 60 קמ"ש.

אאודי A6 החדשה
 אאודי A6 החדשה

כאשר שני המנועים משולבים מסוגלת ההיברידית להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.3 שניות, להגיע ל-238 קמ"ש ולהחזיר עד 16 קילומטר לליטר עם פליטה של משפחתית קטנה.