אסי כהן והבנק הבינלאומי - הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה של הפרסומת גבוהים ב-80% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות

הפרסומת של הבנק הבינלאומי לחשבון להשקעות בלבד, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, מזנקת השבוע לראש טבלת הפרסומות הזכורות.

שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד כעת על 12.7%. עוצמת הזכירה של הפרסומת היא 1.6, מה שמעיד על כך ששיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים ב-60% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות.

בקמפיין הפרסומי הנוכחי מככב פרזנטור הבנק אסי כהן בדמות חדשה של אשר, יזם סהרורי למחצה. היזם אשר פותח סניף בנק מתחרה, "אימפריה", ממש מול סניף הבנק הבינלאומי, ומכריז על כך שהוא בתחרות איתו. הפרסומת מביאה למסך קומדיה של טעויות משעשעות, הנובעות מהעובדה שאשר אינו מצליח להבין שלט של הבנק הבינלאומי, שעליו כתוב "חשבון להשקעות בלבד".

מנכ"לית גיאוקרטוגרפיה, ד"ר רינה דגני, מציינת בהקשר זה כי הבנק הבינלאומי ממשיך להתמקד באסטרטגיה שיווקית מוצלחת, המתבססת על ההבנה כי עבור הצרכן הישראלי, מעבר לבנק אחר הינו עניין גדול, המשול לגירושים או פרידה כואבת. על כן הבנק מציע לצרכנים את האפשרות של מעבר "רך והדרגתי" בין הבנקים, באמצעות פתיחת חשבון להשקעות בלבד בשלב ראשון.

הפרסומת לבנק הבינלאומי היא גם האהובה ביותר השבוע. הפרסומת מציגה שיעורי אהדה גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 22%. עוצמת האהדה של הפרסומת היא 1.8, נתון שמעיד על כך ששיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים ב-80% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות.

הפרסומת ליופלה של תנובה, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.6 מיליון דולר לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 334 (בהשוואה ל-334 בשבוע שעבר).

בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ניכרת ירידה ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-40.9 מיליון דולר (לעומת כ-41.8 מיליון דולר בשבוע שעבר).

אסי כהן
 אסי כהן