HOT - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.2 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים: בזק - עם השקעה בפרסום של כ-2 מיליון שקל

ענקי התקשורת חוזרים לטבלת המותגים המושקעים, עם תנועת פרסום ערה בסכומי כסף מכובדים. HOT מעבה את סרטוני הפרסום שלה בדמויות נוספות, ולמרקו מתווספים גיבורי חסמב"ה בכיכובו של זאב רווח, שחוזר לרגע לסרטי הבורקס, וציפי שביט.

HOT ממשיכה בהצעות אטרקטיביות, ומציעה ללקוחות שמצטרפים לטריפל גם טלוויזיית LCD 32 אינץ'. מרקו מוצא לרגע קט דמות אם בציפי שביט, אבל ניתן לומר באופן כללי כי HOT מצאה השנה, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, קו פרסומי משעשע ובולט, תוך כדי שהיא יוצרת עולם פנימי שרק הולך ומשתפר.

בזק, הענק הכחול, מחממת מנועים, וכמו בכל סוף שנה יוצאת במבצע אטרקטיבי משלה באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי. בזק מציעה לראשונה בחשבונית אחת תשתית אינטרנט, ספק וקו טלפון עם מכסת שיחות קבועה.

ראוי לציין כי מדובר בחידוש אמיתי, שכן ניתן לבחור כל ספק אינטרנט ולקבל את כל השירותים בבית אחד, או במילים אחרות, הכול כלול. ואם כבר הזכרתי בית, לבזק כנראה גם השנה יהיה מקום של כבוד בבית של "האח הגדול" המתרגש עלינו לטובה.

יופלה מתמקמת השבוע במקום השלישי עם קמפיין "יופלה אקסטרה פרי" באמצעות מקאן-אריקסון. השפה הפרסומית של יופלה אינה מתכתבת, כפי שעושים המתחרים, עם ערכי בריאות או בינלאומית, אלא מנסה לשעשע, לבדר ולתפוס את תשומת-ליבו של הצופה.

הבנק הבינלאומי חוזר באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב, עם קמפיין בולט בטלוויזיה אחרי הפסקה של 8 חודשים. בבינלאומי ממשיכים לקדם את "חשבון להשקעות בלבד" באמצעות אסי כהן, שמרשים ביכולות המשחק שלו.

בדרך-כלל פרסומות שמכילות טאלנטים מהטלוויזיה שואבות את כוחן מהתוכניות בהן מופיעים הטאלנטים. במקרה שלפנינו, הפרסומת תורמת לא מעט כפרומו ל"ארץ נהדרת" העולה בקרוב, מה שממחיש שבטלוויזיה המסחרית של סוף 2010, הפרסומות והתוכן דרים בכפיפה אחת. הכול מתערבב בהכול.

המותגים המושקעים

1. HOT - כ-2,195,326 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

2. בזק - 2,072,952 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי

3. יופלה - 1,968,394 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

4. הבנק הבינלאומי - 1,593,424 שקל - באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב

5. פרטנר - 1,135,192 שקל - באמצעות תל-אביב-מוסקבה

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 25/11/2010-1/12/2010.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.