השיחה: סמי סגול מייצג את ישראל במשלחת למונקו

מה קרה במפגש בין הנסיך אלברט לסמי סגול ■ על מה הודה לבייב לממשל הרוסי ■ מה קרה לבית של בנו של עמי איילון ■ וגם: איפה בילה ינון לנדנברג?

כשאלברט וסמי נפגשו

איש העסקים סמי סגול ואישתו טובה התייצבו בראש משלחת לנסיכות מונקו, כדי להשתתף בטקס שערך הנסיך אלברט לכבוד חברות ופרויקטים המבטאים אחריות תאגידית.

הנסיך אלברט / צלם רויטרס
 הנסיך אלברט / צלם רויטרס

הנסיך אלברט

סגול ומושיק תאומים, חיים רמון ואברום בורג ייצגו את עמותת "מפעלות חינוך וחברה", אותה מפעילה ומממנת כתר פלסטיק בבעלותו של סגול.

העמותה התחרתה מול 600 חברות מכל העולם וזכתה במקום השני, בגין פועלה זה שנים בתחום הספורט, החינוך והחברה בקרב ילדים ונוער, ובגין הסיוע שהעניקה ברואנדה ובהאיטי.

במהלך הביקור נפגשו הארבעה במונקו גם עם ראש המשימה הדיפלומטית הפלסטינית בבריטניה, ד"ר עמנואל חשאשיאן, עמו שוחחו על ספורט, דיפלומטיה ופילנתרופיה.

לבייב מעניק לאקשטיין

ביום ראשון בערב, נשיא הקרן לידידות, הרב יחיאל אקשטיין, הוכתר כאיש השנה 2010 של איגוד הקהילות היהודיות ברוסיה ובחבר העמים. את התואר המכובד העניק לרב אקשטיין נשיא איגוד הקהילות היהודיות ברוסיה ובחבר העמים, לב לבייב.

דורית גולנדר, הרב יחיאל אקשטיין, לב לבייב / צלם איגוד הקהילות
 דורית גולנדר, הרב יחיאל אקשטיין, לב לבייב / צלם איגוד הקהילות

דורית גולנדר, הרב יחיאל אקשטיין ולב לבייב

האירוע נערך במעמד שגרירת ישראל ברוסיה, דורית גולנדר, בכירי ממשל רוסיים וקהל של 6,000 איש שמילא את אולם האירועים המרכזי של הקרמלין.

לבייב הודה לממשל הרוסי על היענותו המהירה בשיגור מטוסי הכיבוי לשריפה בכרמל, וסיפר לנוכחים כי כל התלמידים יוצאי רוסיה שלומדים בכפר הנוער 'אור אבנר' שלמרגלות הכרמל, פונו בשלום.

הרב יחיאל אקשטיין / צלם איגוד הקהילות
 הרב יחיאל אקשטיין / צלם איגוד הקהילות

אקשטיין מנגן

באומנותי: הרב אקשטיין נטל גיטרה מאחד מנגניו של דוד ד'אור שהופיע באירוע, והלהיב את הקהל בשירת "עם ישראל חי".

מדליקים וחונכים

אמש, נר שישי. המקום: פרדס-כץ בבני-ברק. האירוע: חנוכת "קדימה צ'מפיון", מועדונית לילדים ממשפחות מצוקה, שהוקמה ומופעלת במימונה של צ'מפיון-מוטורס, יבואנית פולקסווגן.

עו
 עו

חריש, סוארי, אדרי, שרייבר וצור

באו לכבד את יו"ר צ'מפיון, פרופ' יצחק סוארי, ואת עו"ד גלעד חריש, העומד בראש העמותה המפעילה את המועדון: יורם טורבוביץ', יאיר המבורגר, משה אדרי, יגאל שרייבר, אבי צור, תומר דותן וראש עיריית בני-ברק, יעקב אשר.

מותק של סרי

יפתח סרי, מנכ"ל רשת ניו-פארם, יזם מפגש עבור ילדי עמותת "לב אוהב" עם כוכבי "מותק של פסטיבל". ניר שרצקי מילא את מקומה של שרון איילון. סרי הזמין 10 מילדי העמותה לצפות במופע ממתחם ה-VIP ולפגוש את הכוכבים מאחורי הקלעים.

הילדים שוחחו עם השחקנים, קיבלו פוסטרים ודיסקים והדליקו נרות בחברת יובל המבולבל, טוביה צפיר, אורנה ומשה דץ, מיכל צפיר, דפנה דקל ועוד.

Cal לאמץ

ישראל דוד, מנכ"ל Cal, ועמי איילון, יו"ר אקי"ם ישראל, הדליקו אמש (ב') נרות עם חניכי אקי"ם בסניף ברמת-גן.

איילון סיפר באירוע על נס החנוכה שלו כתושב הכרמל אשר חווה את השריפה, ולמזלו ביתו לא נפגע. לעומת זאת, הבית של בנו המתגורר בבית אורן נפגע, ומשפחת בנו עברה להתגורר בביתו שלו.

לאירוע אמש הצטרפו עובדי Cal שאיישו תחנות פעילות שונות כמו קליעה למטרה, כדורסל וזריקת טבעות.

הסטטוס שלהם:

Enon Landenberg מעדכן שיוסי ורדי קורע את הקהל מצחוק בכנס החדשנות בברלין.

Ishay Green מעדכן כי החלוציות לא נגמרה, והוא ייטע השנה עץ.