פובליסיס מגביר פעילות פרסומית באינטרנט במגזר הערבי

החל בסדרת מצגות בקרב לקוחותיו, במטרה לייצר מודעות לפוטנציאל הפרסומי הטמון במגזר

משרד הפרסום פובליסיס אידיאולוג'יק מגביר את מאמצי הפעילות במגזר הערבי באינטרנט, במטרה להפוך את תחום המגזרים לאחד ממנועי הצמיחה של החברה בשנים הקרובות - כך נודע ל"גלובס".

משרד הפרסום החל באחרונה בסדרת מצגות בקרב לקוחותיו, על מנת להציג בפניהם את הפעילות המתנהלת במגזר הערבי בתחום הדיגיטל, ולייצר מודעות לפוטנציאל הפרסומי הטמון במגזר זה.

עוד נודע כי במקביל, PNM, חברת המדיה הדיגיטלית של פובליסיס שבראשה עומד גיא שמחון, החלה בתהליך של הרחבת הסכמי העבודה שיש לה עם האתרים המובילים במגזר הערבי, במטרה לפתח עבור לקוחות פובליסיס חבילות פרסום ייעודיות וכלי פרסום חדשים למגזר.

דורון טל, מנכ"ל משותף באידיאולוג'יק, אישר את הידיעה: "אנחנו מבצעים כבר מספר שנים פעילות דיגיטלית במגזר הערבי, אולם לקראת 2011 לקחנו החלטה אסטרטגית לקדם ולחזק את הסגמנט הזה בתמהיל הפעילות הכוללת של פובליסיס אידיאולוג'יק".

לדבריו, "עד היום אף גוף משמעותי וגדול לא לקח ברצינות את תחום הדיגיטל במגזר הערבי, ובכוונתנו ליישם מהידע והניסיון שלנו על מנת להעביר את התחום מהפכת התמקצעות ולשנות את התפיסות בקרב לקוחותינו, כך שיבינו שאסור להם להתעלם מ-20% מאוכלוסיית ישראל בפעילות הדיגיטל שלהם".

בשנים האחרונות חלה צמיחה ניכרת בשיעור החדירה של האינטרנט בקרב המגזר הערבי. לפי הערכות, כ-70% מהאוכלוסייה גולשת באינטרנט באופן קבוע, ואתרי החדשות הפכו למדיה העיקרית לצריכת מידע וחדשות בקרב צעירי המגזר.

לפי גוגל טרנדס, אתר Panet הוא האתר הגדול ביותר בקרב המגזר הערבי-ישראלי, כאשר כ-180 אלף גולשים שונים מבקרים בו מדי יום בישראל. אתרים נוספים בולטים במגזר הערבי הם "אל-ערב", עם כ-55 אלף גולשים שונים מדי יום; אתר "פרפש", עם כ-30 אלף גולשים שונים ביום; ואתר "בוקרה", שבו מבקרים מדי יום 25 אלף גולשים שונים בישראל. יש לציין כי גם הרשת החברתית פייסבוק זוכה לפופולריות בקרב המגזר הערבי בישראל.