תקציב הפרסום של סונול יטופל ב-GPS וביורו ישראל

זאת על רקע חילופי ההנהלה בסונול ■ ב-2010 פרסמה סונול בהיקף של 4.1 מיליון דולר‏

‎‎מנכ"ל סונול הנכנס, ניר גלילי, מביא את הצוות שהלך איתו בשלמה ‏SIXT‏: תקציב הפרסום של חברת הדלק יטופל במשותף ב-‏GPS‏ וביורו ישראל. ‏

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של סונול עמד ב-2008 על כ-3.8 מיליון דולר במחירי מחירון. ב-2009 הגיע התקציב לכ-5.7 מיליון דולר, וב-2010 הוא ירד מעט לכ-4.1 מיליון דולר במחירי מחירון.

‏סונול היא חברה-בת של גרנית הכרמל שבבעלות דוד עזריאלי. העברת תקציב הפרסום נעשית על רקע חילופי ההנהלה בסונול, במסגרתם מונה ניר גלילי, לשעבר מנכ"ל חברת הרכב שלמה ‏SIXT‏, לתפקיד מנכ"ל סונול.

שלמה ‏SIXT‏ הוא לקוח של משרד הפרסום ‏GPS‏, וכבר עם מינויו של גלילי לתפקיד היו הערכות בשוק כי התקציב יחליף ידיים. מערך הפרסום אותו ניהל ניר גלילי בשלמה ‏SIXT‏ היה מורכב מ-‏GPS‏ במגזר הכללי ומיורו ישראל שטיפל ביחסי הציבור ובפרסום למגזרים.

‏רגב-קויצקי טיפל בתקציב סונול מאז אמצע שנת 2007, אז זכה בו במסגרת מכרז בו התמודדו 4 משרדי פרסום. המהלך המשמעותי ביותר שביצע המשרד עבור סונול היה תהליך המיתוג מחדש לרשת חנויות הנוחות ‏Sogood‏ שבבעלות סונול.

המשרד העלה אז קמפיין טלוויזיוני רחב-היקף תחת הסיסמה "יצאת חדש". הסרטון הציג מספר סיטואציות מחיי היום-יום של אנשים בשגרת היום המעייפת‎ ‎שלהם. לכל האנשים היה מפתח קפיצי מסתובב‎ ‎בגב,‎ ‎וכולם מגיעים לסניף ‏‎ ,Sogood‎בו נציג המכירות במקום מותח את המפתח הקפיצי שבגבם ומעניק להם כוחות מחודשים. הפסקול שליווה את הפרסומת היה השיר‎ "I feel good" ‎של הזמר ג'יימס בראון. ‏‎‎‏