רגב קויצקי

משרד פרסום ישראלי

כתבות אחרונות

 
הדר גור אריה / צילום: תמר מצפי

המסר של הדר גור אריה לגברים ששולטים בענף הפרסום

קריירה ארוכה במשרדי הפרסום של תל-אביב הכינה את הקרקע לשינוי הגדול שעברה הדר גור אריה, כיום מנכ"לית מקאן וואלי ■ "המשחק השתנה. אני לא מכוונת רק לשורת הרווח"

ענת ביין-לובוביץ' 04.09.2014

"אני שואף להביא את ליאו ברנט לחמישייה המובילה תוך שנתיים"

גיא קלנר מסיים שנה ראשונה בתפקיד מנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט, ולאחר שהשלים בהצלחה את המיזוג עם רגב-קויצקי הוא מתפנה לסמן את היעדים הבאים ■ מה לגבי העתיד שלו? "אני לא צריך לצאת לפנסיה מענף הפרסום"

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2014

תקציב הפרסום של בסט ביי וביג בוקס עובר לליאו ברנט

העברת התקציב היא חלק ממהלך אסטרטגי כולל, במסגרתו אמורים שני המותגים להתכנס תחת המותג ביג בוקס

ענת ביין-לובוביץ' 13.05.2013

הדר גור אריה תמונה למנכ"לית מקאן ואלי

שימשה קודם לכן כמנכ"לית רגב-קויצקי וכמנכ"לית מקאן דיגיטל ■ מקאן ואלי הוא פרויקט חדש במצפה רמון שיציע שירותי דיגיטל וניו-מדיה לעסקים קטנים ובינוניים

ענת ביין-לובוביץ' 02.05.2013
איסתא | לפני כולם

תקציב הפרסום של איסתא עובר למשרד ליאו ברנט

התקציב, בהיקף כ-750 אלף דולר, עובר עקב מינויו של גיא קלנר למנכ"ל המשרד

ענת ביין-לובוביץ' 07.04.2013
גיא קלנר | לפני כולם

גיא קלנר ימונה למנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט ישראל

קלנור שימש עד לאחרונה כמנכ"ל משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן ■ ליאו ברנט הוא שמו החדש של משרד הפרסום רגב-קויצקי שנמצא בבעלות קבוצת פובליסיס‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 03.03.2013
גלר נסיס | לפני כולם

פובליסיס: תקציבי ליאו ברנט בישראל עוברים לרגב-קויצקי

מדובר בתקציבי פרסום בהיקף כולל של כ-15 מיליון שקל, שעוברים מגלר-נסיס (פובליסיס ישראל): נתח מ-P&G, סמסונג ומותגי הסיגריות של פיליפ מוריס

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2013

קבוצת פובליסיס בדרך להפוך לגורם דומיננטי בענף הפרסום בישראל

על אף הכוונות הטובות, שורת החלטות ניהוליות שגויות מנעו מפובליסיס למקסם את כוחה בארץ ■ כעת, רכישת המניות בבאומן-בר-ריבנאי והמו"מ עם ארי מלמוד לתפקיד מנכ"ל גלר-נסיס מאותתים כי בעלי המניות הצרפתיים מדברים ביזנס

ענת ביין-לובוביץ' 07.05.2012
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

פובליסיס חידשה את המו"מ לרכישת באומן-בר-ריבנאי

אם העסקה תצא לפועל, היא תבוצע מול יורם באומן לאחר שירכוש את חלקם של השותפים האחרים במשרד ■ רגב-קויצקי שבשליטת באומן יהפוך לליאו ברנט

ענת ביין-לובוביץ' 14.12.2011

תקציב הפרסום של מועצת החלב עובר לחברון-זלצמן-שביט

התקציב, בהיקף של כחצי מיליון דולר, טופל עד כה ברגב-קוויצקי ■ תקציב המועצה הינו קטן יחסית, אך הוא הצליח לעורר לא אחת רעש תקשורתי

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2011

תקציב מוזיאון המדע בירושלים עובר מרגב-קויצקי ליורו ישראל

היקף התקציב: כ-2 מיליון שקל בשנה ■ יורו ישראל מחזיק גם בתקציב יחסי הציבור של המוזיאון

ענת ביין-לובוביץ' 24.01.2011

תקציב הפרסום של סונול יטופל ב-GPS וביורו ישראל

זאת על רקע חילופי ההנהלה בסונול ■ ב-2010 פרסמה סונול בהיקף של 4.1 מיליון דולר‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ‏' 08.12.2010

רגב-קויצקי זכה בתקציב הפרסום של טיב טעם

על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום גלר-נסיס פובליסיס, ענבר-מרחב-שקד ודרורי-שלומי ■ תקציב הפרסום של הרשת עומד על כ-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 02.12.2010

ענבר-מרחב-שקד ורגב-קויצקי בגמר על תקציב טיב טעם

בדרך לטיפול בתקציב של 10 מיליון שקל, המשרדים יידרשו להציג יכולות בתחום האינטראקטיב והמגזרים ■ בשלב הראשון של המכרז התמודדו גם דרורי-שלומי וגלר-נסיס

ענת ביין-לובוביץ' 25.11.2010

תקציב הפרסום של פיצה האט יוצא למכרז

‎היקף התקציב יעמוד על כ-2 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד לאחרונה בידי שטרית מדיה גרופ

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2010

4 משרדים מתמודדים על תקציב הפרסום של טיב טעם

‎‎גלר-נסיס, דרורי-שלומי, ענבר-מרחב-שקד ורגב-קויצקי יציגו להנהלת טיב טעם מצגות קריאייטיב ■ תקציב הפרסום של הרשת ב-2010 עומד על 10 מיליון שקל ‏

‎‎ענת ביין לובוביץ'‏ 05.10.2010

   12   

   נמצאו 22 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2