תלונות: הדרן מכרה כרטיסים כפולים למופעי חנוכה

צופים שרכשו במיטב כספם כרטיבים לפסטיגל ול"מותק של פסטיבל" גילו כי מקומותיהם תפוסים

האם משרד הכרטיסים "הדרן" גורף רווחים ממכירת כרטיסים כפולים למופעים? מתלונות שונות שהגיעו ל"גלובס" נראה כי מדובר בשיטה: צופי המופעים השונים רוכשים כרטיסים במיטב כספם (וזה לא מעט, במיוחד כשמדובר במופעי חנוכה) - ומגלים כי אינם היחידים ששובצו לאותו הכיסא.

עבור מ' היתה החוויה בלתי נעימה במיוחד: לאחר שרכשה כרטיסים חודש וחצי מראש לפסטיגל, היא הגיעה עם ילדיה למרכז הירידים, בשורה החמישית והקרובה. אלא ששם כבר המתינה אם אחרת עם כרטיסים לאותו המקום בדיוק; למרבה הצער, במקום התפתחה תגרה, וזו דחפה את אמה של מ', שנזקקה לטיפול רפואי, והטיחה ברצפה את מכשיר הסלולר שלה בניסיון לשמור על מקומה. סדרנית צעירה שהוזמנה למקום לא ידעה איך להגיב, והזמינה אחראית - שקראה לבסוף למי שהציג את עצמו כמנהל הקופות.

"החזות שלו היתה מאיימת", מספרת מ', "הוא היה אלים מילולית, הושיב אותנו הרחק בשורה 17 ולקח לנו את הכרטיסים. כשניסיתי למחות איים עליי שיוציא אותי מהאולם. החוויה כולה היתה לא נעימה, ועל התנצלות או פיצוי לא היה בכלל מה לדבר. הוא לא הסכים לשמוע".

מ' מספרת כי זו אינה הפעם הראשונה שבה היא נתקלת בכפילויות כאלה במופעי חנוכה אליהם הגיעה דרך "הדרן", אלא שבעבר נפתר המצב בדרכי נועם - ובמקום עבודתה, לדבריה, הבעיה מוכרת לרבים שרכשו כרטיסים.

עבור י', אם נוספת שרכשה ב"הדרן" כרטיסים למופע "מותק של פסטיבל", נגמרה תקרית דומה בצורה רגועה יותר. "המזל שלי היה שנפלתי על אישה די נחמדה", היא מספרת, "היא הושיבה את הילדה שלה ופינתה את המקום, למרות שהחזיקה בכרטיס זהה לאותו המושב. מכיוון שאף אחד לא עשה עניין, וזה לא התפתח לריב, אפילו לא התלוננו - ראיתי מסביב שזה קרה לעוד אנשים, אבל הסדרנים נתנו להם 'לשבור את הראש' לבד ולא התערבו".

את תגובת "הדרן" לא ניתן היה להשיג עד לפרסום הידיעה.