לראשונה: הצפייה ב"אח הגדול" באינטרנט תהיה בתשלום

ב-mako יעלו לראשונה פרקי אינטרנט מיוחדים, ותתבצע פעילות נרחבת באמצעות פייסבוק

התוכנית "האח הגדול 3" עולה הערב (ד') לאוויר, וב-Mako, אתר הבית של זכיינית ערוץ 2 קשת, שואפים למנף את הרייטינג הטלוויזיוני הצפוי גם בזירה המקוונת. הפעילות העיקרית באתר תתנהל סביב סרגל הכלים Mako Live, שפותח במיוחד עבור העונה הקודמת של התוכנית במטרה לשדרג את חוויית הצפייה בווידיאו באתר.

ב-Mako הבינו כי הרייטינג הגבוה שלה זוכה התוכנית באתר יכול להיות מתורגם גם לשורת ההכנסות. לכן, לאחר החודש הראשון של התוכנית, במסגרתו הצפייה תינתן בחינם עבור משתמשים שהורידו את סרגל הכלים, בעלי סרגל הכלים יוכלו לצפות בחינם למשך שעה מצטברת אחת ביום, ואילו הגולשים האחרים ישלמו עבור הצפייה בווידיאו. תשלום חודשי יעמוד על 9.90 שקלים לחודש.

לדברי Mako, למעלה מ-850 אלף גולשים כבר הורידו את סרגל הכלים, ובאתר צופים לעוד מאות אלפי הורדות בחודשים הקרובים. באמצעות סרגל הכלים יכולים המשתתפים ליהנות מחוויית צפייה חברתית דרך פייסבוק, ולראשונה אף להצביע דרך האתר למתמודדים השונים (תמורת תשלום הדומה להודעת SMS).

חידוש נוסף בפעילות הדיגיטלית של התוכנית יתבצע באמצעות עמוד המותג בפייסבוק - משתמשים יוכלו לצבור נקודות בונוס על כל פעילות שיבצעו בעמוד התוכנית או ב-Mako, כגון תגובות או לייקים. הנקודות יאפשרו להם לקנות מתנות וירטואליות לחברים שלהם ואף לקבל מתנות אמיתיות. פעילות זו נעשית בשיתוף פעולה עם הסטארט-אפ הישראלי MyBrandz של ערן גפן.

עוד נודע ל"גלובס" כי לראשונה יעלו ב-Mako פרקי אינטרנט (Webisodes) בלעדיים, בנוסף לפרקים השבועיים של התוכנית בערוץ 2.

כמו כן תתקיים פעילות בסלולר, אשר גם שם תתקיים צפייה רציפה במתרחש בבית דרך פורטלי הווידאו של חברות הסלולר או באמצעות אפליקציית iPhone חדשה.