שבוע שני ברציפות: הפרסומת לבינלאומי - הזכורה והאהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת עם אסי כהן שוברת את שיאי האהדה לפרסומות בשנתיים האחרונות

הפרסומת של הבנק הבינלאומי לחשבון להשקעות בלבד, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, ממשיכה לעמוד בצמרת הפרסומות הזכורות והאהובות.

בקמפיין הפרסומי מככב פרזנטור הבנק, אסי כהן, בדמות של יזם סהרורי למחצה, שפותח סניף בנק מתחרה ממש מול סניף הבינלאומי. הפרסומת מביאה למסך קומדיה של טעויות משעשעות, הנובעות מהעובדה שהיזם אינו מצליח להבין שלט של הבנק הבינלאומי, עליו כתוב "חשבון להשקעות בלבד".

שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, שעומד כעת על 13%. עוצמת הזכירה של הפרסומת היא 1.6, מה שמעיד על כך ששיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים ב-60% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות.

כאמור, הפרסומת של הבינלאומי היא גם האהובה ביותר השבוע. עוצמת האהדה של הפרסומת היא 1.6, נתון שמעיד על כך ששיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים ב-60% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות האהובות.

האומץ הקריאטיבי של משרד גליקמן-נטלר-סמסונוב ושל הבנק הבינלאומי, שהתבטא ביצירת קמפיין המשתמש בהומור בנושא רציני כבנקאות, הוכיח את עצמו. זה השבוע השני ברציפות שוברת הפרסומת את שיאי האהדה של הפרסומות האהודות שנצפו בשנתיים האחרונות ומציגה שיעורי אהדה המתקרבים ל-40%.

ד"ר רינה דגני, מנכ"לית גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי הישגיה של הפרסומת מרשימים במיוחד לנוכח העובדה שהשבוע הועלו בהשקעה תקציבית ניכרת שני קמפיינים של בנקים מתחרים - הפועלים ולאומי (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, 1.6 מיליון דולר ו-1.3 מיליון דולר בהתאמה).

הפרסומת לבנק הפועלים, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, היא הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע האחרון מבחינה תקציבית. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.6 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד לעומת מספרן בשבוע שעבר ועמד על 286 (בהשוואה ל-334 בשבוע שעבר).

בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ניכרת ירידה ניכרת ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-20.8 מיליון דולר, לעומת כ-40.9 מיליון דולר בשבוע שעבר. הסיבה העיקרית לכך היא אירועי השריפה בכרמל.

הבינלאומי
 הבינלאומי