צפו ברשימה: מי קונה ספוטים עבור סופרבול 2011?

מלאי הפרסום לקראת סופרבול 2011 בפברואר כבר אזל ■ השחקנים הקבועים כבר רכשו ספוטים בעלות של 3 מיליון דולר ל-30 שניות ואליהם מצטרפים גם שמות מפתיעים

סופרבול 2011 כבר מתקרב, ורשת פוקס, המחזיקה בזכויות השידור של האירוע הטלוויזיוני הגדול של ארה"ב מדווחת כי מלאי הפרסום כבר נמכר במלואו. רשימת המפרסמים כבר כמעט סופית, אך עוד עשויים להיות שינויים קלים בהתקרב מועד האירוע - 6 בפברואר 2011.

רשימת המפרסמים באירוע:

1. Anheuser-Busch - יצרנית בירה באדוויזר, היא אחת המפרסמות הוותיקות ביותר בסופרבול. לאירוע הקרוב היא מתכננת באמצעות משרדי הפרסום שלה (אומיניקום, DDB ואחרים) שמונה ספוטים לפרסום המותגים שלה ובראשם באד, ובאד לייט. על שאר המותגים טרם הוחלט סופית.

2. אאודי - יצרנית הרכב רכשה רק ספוט אחד, אך מדובר בשנה הרביעית ברציפות שהיא מפרסמת באירוע. משרד הפרסום שייצר את הספוט צפוי להיות Bell & Partners.

3. בסט ביי - רשת חנויות האלקטרוניקה רכשה ספוט אחד שצפוי להיות משודר סביב הרבע השלישי של המשחק. מדובר בהופעה הראשונה אי פעם של הרשת בסופרבול והיא מתכננת הודעה שתייצר "מהפכה" בשוק הריטייל. עם משרד פרסום כמו קריספין, פורטר ובוגוסקי יש גם סיכוי שלהצהרה הזו יהיה כיסוי קריאייטיבי מעניין.

4. BMW - טרם הוחלט מה יהיה היקף הפרסום שלה באירוע, אך מדובר בחזרה של המותג לבמה המרכזית של הפרסומות לאחר היעדרות של עשור. הפוקוס יהיה על הצגת ActiveE - הרכב החשמלי של BMW.

5. ברידג'סטון - רכשה שני ספוטים של 30 שניות, והם יעלו במהלך הפסקת המחצית. משרד הפרסום של החברה הוא קבוצת ריצ'רדס.

6. Careerbuilder - חברת כוח האדם רכשה ספוט אחד של 30 שניות שיעלה במהלך הרבע השלישי. הפוקוס הפרסומי טרם נקבע אך הוא יתמקד ככל הנראה בחוויית חיפוש העבודה באמצעות החברה. הקמפיין יעלה בהפקה עצמית.

7. Cars.com - האתר רכש שני ספוטים שיעלו ברבעים השלישי והרביעי. הספוטים יתמקדו ביתרונות של האתר ביצירת "ביטחון" לקוני רכבים. משרד הפרסום של האתר הוא אומינקום.

8.קרייזלר- צפויה לרכוש שני ספוטים, שיתמקדו בשני מותגים של החברה. משרד הפרסום של החברה הוא Wieden & Kennedy.

9. קוקה-קולה - טרם הוחלט מה יהיה היקף הפרסום של ענקית המשקאות, אך בהסתמך על הפרסום שלה בעבר מדובר בדרך כלל בפרסומות למשקה הדגל שלה - קוקה-קולה. משרד הפרסום הוא Wieden & Kennedy.

10. E-trade - טרם הוחלט כמה ספוטים, והשאלה היא האם החברה תצא לגל נוסף של פרסומות הומוריסטיות כפי שעשתה בעבר. משרד הפרסום הוא WPP.

11. ג'נרל מוטורוס - היקף הספוטים הסופי טרם נקבע, אך ככל הנראה הפרסום יתמקד במותג שברולט. משרד הפרס ום עדיין לא הוכרז רשמית.

12. GoDaddy - אתר רכישת הדומיינים ואחסון האתרים רכש שני ספוטים ועוד פרסומת אחת שתשודר עוד לפני המשחק. כמיטב המסורת יוצגו בפרסומות נערות GoDaddy. הפרסומות הן הפקה עצמית של החברה.

13. HomeAway - ספוט אחד שיעלה במהלך הרבע השלישי. אתר התיירות להשכרת בתי נופש, שעשה פרמיירה בסופרבול 2010, צפוי להשתמש בפרסומת כדי להתחיל קמפיין ארצי. משרד הפרסום הוא Vendor.

14. יונדאי - שלושה ספוטים ליצרנית הרכב, אך טרם הוחלט מהו הפוקוס הפרסומי. הקמפיין יהיה הפקה של חברת Innocean, חברת הבית של יונדאי.

15. קיה - יצרנית הרכב רכשה ספוט אחד של 60 שניות, אך טרם חשפה מה יהיה הפוקוס הפרסומי שלה. משרד הפרסום יהיה David & Goliath.

16. מארס - טרם הוחלט מה יהיה היקף הפרסום שלה באירוע. יצרנית הממתקים עדיין מתלבטת האם לתמוך במותג סניקרס או ב-Ms&M. משרד הפרסום יהיה אומניקום.

17. מרצדס בנץ - ספוט אחד של 60 שניות ברבע הרביעי שח המשחק. טרם הוחלט מה יהיה הקראייטיב. משרד הפרסום יהיה מקבוצת אומניקום.

18. פפסיקו - שלושה ספוטים של 30 שניות. פפסיקו תעלה שוב את תחרות הפרסומות שלה לסופרבול כאשר מלבד דוריטוס יינתן ביטוי גם לפפסי מקס. מלבד זאת יהיו שלושה ספוטים גם לפפסי. משרד הפרסום יהיה מקבוצת אומינקום.

19. סקצ'רס - ספוט אחד, אך טרם הוחלט באיזה אורך. בשנה שעברה תמכה החברה במותג shape ups, אך השנה טרם נמסר על הפוקוס הפרסומי.

20. טלפלורה - ספוט אחד, אך טרם נקבע מה יהיה היקפו. החברה תודיע על הפוקוס הפרסומי בינואר. משרד הפרסום הוא Fire Station.

21. פולקסוואגן - צפויה להעלות לאוויר שני ספוטים של 30 שניות. טרם הוחלט באילו מותגים היא תתמוך בקמפיין. משרד הפרסום הוא Interpublic.