ה"'קומפאס" המחודש של קרייזלר בדרך לארץ

מכשירי תנועה החלה לשווק את הדור החדש של הגראנד צ'ירוקי ב-270 אלף ■ בדרך גם ה"'קומפאס" המחודש

החודשים הקרובים יהיו עמוסים בסוכנות קרייזלר-ג'יפ, שנערכת לקליטת שלל דגמים חדשים ומחודשים מבית החברה האמריקנית (שבשליטת פיאט). בשבועות האחרונים החלה החברה בשיווק "שקט" של הדור החדש של הג'יפ גראנד-צ'ירוקי, שמצויד בפלטפורמה חדשה לגמרי ובמנוע 3.6 ליטר חדש וחזק.

מכשירי תנועה הצליחה לשמור על מחיר פתיחה מתון של כ-269 אלף שקל לדגם ה-LAREDO ההתחלתי, שאמנם גבוה מזה של הגראנד-צ'ירוקי היוצא אך עדיין יאפשר לדגם להציב תחרות ראויה לייבוא האישי.

דגם ה"לימיטד" היקר יותר כבר עולה כ-319 אלף שקל ומי שיחפוץ במתלי אוויר מתרוממים לטיפול במכשולי שטח רציניים ישלם כ-325 אלף שקל. כל הדגמים מגיעים עם רמת אבזור גבוהה. עד כה הצטברו לרכב כ-60 הזמנות מוקדמות.

במרץ הקרוב ינחת בארץ הדור המחודש של הג'יפ "קומפאס", שמוצג בימים אלה בארצות הברית. הרכב עבר מתיחת פנים מקיפה עם שינוי עיצוב בחרטום ובזנב, רמת אבזור גבוהה יותר ותא נוסעים משודרג משמעותית. הוא יוצע עם מנוע 2 ליטר בהספק 158 כ"ס ותיבת מטיפוס CVT.

שלושה חודשים מאוחר יותר צפוי לנחות כאן גם הדור המחודש של המיניוואן "וויאג'ר" (טאון אנד קאונטרי) עם מתיחת פנים ומנוע הבנזין החדש בנפח 3.6 ליטר.