אלעד גרופ מצמצמת המינוס: הפסידה 14 מ' ד' ברבעון השלישי

הכנסות החברה ברבעון השלישי של השנה הסתכמו בכ-126 מיליון דולר ■ תזרים המזומנים מפעילות שוטפת בתשעת החדשים של השנה היה שלילי והסתכם בכ-14.5 מיליון דולר

אלעד גרופ דיווחה היום (ג') על תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2010 שהראו כי הכנסות החברה ברבעון השלישי של השנה הסתכמו בכ-126 מיליון דולר, כאשר בסך הכל חל גידול של כ-25% בהכנסותיה במהלך תשעת החודשים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בשורה התחתונה, החברה צמצמה את ההפסדים ורשמה הפסד נקי של 14 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה - מדובר בירידה של 24% לעומת הפסד של כ-18.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

מהדו"חות עוד עולה כי תזרים המזומנים מפעילות שוטפת בתשעת החדשים של השנה היה שלילי והסתכם בכ-14.5 מיליון דולר לעומת תזרים שלילי של כ-60.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. יש לציין כי כ-20 מליון דולר מהתזרים השלילי של השנה נובע מהפרשי שער ואינם מייצגים גרעון מפעילות שוטפת.

מיקי נפתלי, מנכ"ל ונשיא אלעד גרופ, אמר במסגרת דיווח הדו"חות: "במהלך הרבעון ולאחריו ביצעה החברה מספר מהלכים משמעותיים לחיזוק ההון והחוסן הפיננסי שלה ובראשם השלמת ההנפקה של אלעד קנדה בבורסה לניירות ערך בתל-אביב ואישור המהלך לפירעון מוקדם של אג"ח Elad Residential בהיקף של כ-250 מיליון דולרים ומחזור החוב. על אף המיתון הנמשך בכלכלת ארצות הברית שומרת החברה על הון עצמי של כ-570 מיליון דולרים והיא בוחנת הזדמנויות להמשך פיתוח העסקים שלה בשנים הבאות ושיפור נזילותה".

החברה המשמשת כזרוע הנדל"ן הפרטית של יצחק תשובה ומחזיקה בנכסי נדלן בארה"ב ובקנדה ולה סדרת אג"ח הנסחרת בבורסה של ת"א. בין החזקותיה של החברה נציין גם את מלון פלאזה שבניו יורק.