העיתונאי ירון דקל הושעה מהנחיית "הכל דיבורים"

זאת לאחר שהנחה אתמול את התוכנית "לונדון את קירשנבאום" בערוץ 10, ללא אישור מקול ישראל ■ גם המגיש הוותיק דן כנר ננזף על הופעתו בתוכנית "היפה והחנון"

העיתונאי הבכיר ירון דקל הושעה משידור בקול ישראל לאחר שהגיש ללא אישור תוכנית טלוויזיה בערוץ 10 - כך נודע ל"גלובס".

לדקל נערך הבוקר (ה') בירור, לאחר שאתמול (ד') הבחינו הממונים עליו ברשות השידור כי הוא ממלא מקום בהנחיית "לונדון את קירשנבאום". בתום הבירור שערך מנהל קול ישראל, מוטי אמיר, הוחלט כי כצעד ענישה דקל לא ישדר ביום ראשון את תוכניתו "הכל דיבורים".

"ירון דקל הופיע אמש בערוץ 10, מבלי לקבל אישור ומבלי ליידע את הממונים עליו", אמר אמיר ל"גלובס". לדבריו, "דקל זומן לבירור והביע חרטה על כך שלא הודיע מראש, ונימק זאת בשל דחיפות הבקשה של ערוץ 10. הוא הבטיח כי הדבר לא יישנה".

כאמור, בתום הבירור החליט אמיר להוריד את ירון דקל משידור התכנית "הכל דיבורים" ביום ראשון הקרוב. בימים הקרובים יוזמן דקל לבירור גם אצל מוטי שקלאר, מנכ"ל רשות השידור.

בתוך כך, נודע כי המגיש הוותיק דן כנר ננזף על-ידי אמיר כיוון שהשתתף בתוכנית "היפה והחנון" ללא אישור, זאת לאחר שאף הוא זומן לבירור בנושא, כפי שנחשף ב"גלובס". אמיר מסר כי "התקיימה שיחת הבהרה עם דן כנר, ולאחר הסברים שנתן בכתב ובעל-פה, הוא התחייב שלא לבצע כל הופעה או עבודה פרטית לפני קבלת היתר מראש. כנר ננזף על-ידי מנהל רשת ב'".

דקל אמר בתגובה כי הוא "אינו מתייחס לשיחותיו עם מנהליו".

את תגובת כנר לא ניתן היה להשיג.