מגדל או חניון? ב"מגדלי הצעירים" הוקם חניון לשנתיים

מהנהלת החניון נאמר ל"גלובס" כי רק בעוד שנתיים תחל במקום בניית המגדלים - בניגוד מוחלט להצהרת חג'ג' לפיה הבנייה תחל באוקטובר 2011

האם קבוצת חג'ג' וחברת אור סיטי נדל"ן זקוקות למזומנים? במגרש עליו עתידים לקום "מגדלי הצעירים" המתוקשרים בדרך מנחם בגין 158 בתל אביב, נפתח לאחרונה חניון, המציע חניה על בסיס יומי וחודשי.

התקשרנו להנהלת החניון, וקיבלנו הצעה למנוי חניה לרכב אחד, שיעלה 350 שקל לחודש, ונאמר לנו שרק בעוד שנתיים תחל במקום בניית המגדלים. זאת, בניגוד להערכות קבוצת חג'ג', שאחד מבעליה, עידו חג'ג', אמר ל"גלובס" כי להערכתו כבר באוקטובר 2011 יתקבל היתר בנייה למגדלים.

האם כעת מתברר שפינו את המגרש והרסו את המבנים הישנים כדי להפעיל חניון לשנתיים?

כל השלטים של החניון, אגב, הוסרו ביום חמישי האחרון והוחלפו בשלטים "שטח פרטי". עם זאת, השם ומספר הטלפון על השלטים הוא אותו מספר הטלפון שמופיע על הברושור של החניון, שחולק זה לא מכבר באזור. יצוין כי שלטי החניון הוסרו באותו היום בו פנינו לחג'ג' ולאור, הקבוצות שארגנו את קבוצת הרכישה להקמת המגדלים, לקבלת תגובה.

צירוף מקרים? דובר הקבוצות חג'ג' ואור סיטי מסר את התגובה הבאה: "השכירות על המגרש היא שכירות חופשית. אנו יכולים להודיע על ביטול ההסכם בכל זמן, והשוכר מתחייב לפנות את החניון בתוך 14 יום. החניון הינו עד לקבלת היתר חפירה ודיפון, שמקודם בימים אלה".