פלאטו-שרון מקים בת"א חנות ענק לעיצוב הבית

מתכנן להפוך את המיזם לרשת ארצית: "זה משהו שהיה חסר, אנחנו הולכים לעשות פה הרבה כסף" ■ אם החנות תצליח, שרון ושותפיו יתרחבו למקומות נוספים בישראל ובאירופה

שמואל פלאטו שרון, מבעלי קניון דיזינגוף סנטר, עובר לצד השני, הקמעונאי, ומקים ביחד עם שותפים רשת של חנויות יוקרה בתחום העיצוב לבית. הרשת תיקרא "מזון דה לוקס" (Maison De Luxe), והחנות הראשונה תיפתח בפינת הרחובות ירמיהו והירקון בתל-אביב. אם החנות תצליח, שרון ושותפיו ירחיבו אותה למקומות נוספים בישראל ובאירופה.

שני השותפים של שרון הם חיים ויסמן, מבעלי המרכז המסחרי בצומת ביל"ו; ודוד כהן, איש עסקים יהודי שפעיל במרוקו. רשת החנויות תתמחה בעיצובים ברמה גבוהה של כלים סניטרים, ברזים, רצפות, פרקטים, תאורה ואביזרים משלימים לעיצוב הבית המיועדים לעשירון העליון.

לחברה יש קו מוצרים ייחודי והמיקום שנבחר לפתיחת החנות, נמצא באזור שבו פעילים יתר המתחרים בתחום. סניף הדגל יכלול 3 קומות מסחר, בהן יימכרו מוצרי היוקרה של החברה. החברה שכרה את המבנה מבעליו לתקופה ארוכה של 10 שנים, מתוך כוונה להשתלב בשוק ולהיות הגורם המרכזי בשוק זה.

קהל הלקוחות הפוטנציאלי של החברה נמנה עם העשירון העליון באוכלוסייה. לדברי שרון, "זה יהיה בניין בוטיק שנמכור בו מוצרים שאין בשום מקום במדינה, הכול תוצרת צרפת, איטליה, אנגליה, דברים יפים. משהו שהיה חסר במדינה ואני מעריך שיגיעו 5,000 איש כל יום, אנחנו הולכים לעשות פה הרבה כסף".