בשורה לעובדי כוחות הביטחון: יקבלו תוספת של 2,000 ש'

יו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות, ח"כ כץ, התערב – ומשרד האוצר ביטל סירובו להעניק לעובדים את התוספת לה הם זכאים, מתוקף הסכמי השכר שנחתמו עם עובדי המגזר הציבורי

יו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת, ח"כ חיים כץ (ליכוד), הודיע בישיבת הוועדה שהתקיימה היום כי הגיע להסכמות עם הממונה על השכר באוצר, אילן לוין, לפיהן משרתי הקבע בצה"ל, השוטרים, הסוהרים ואנשי השב"כ והמוסד יזכו לתוספת חד פעמית למשכורת בסך 2,000 שקלים, כפי שקיבלו עובדי המדינה והמגזר הציבורי.

בדיון שהתקיים היום, הודיע הממונה על השכר באוצר כי משרד האוצר נענה לבקשת יו"ר הוועדה ח"כ כץ ויעביר את התשלום לעמיתי מערכות הביטחון ללא תנאים מוקדמים.

ח"כ כץ תקף בדיונים קודמים את משרד האוצר וטען כי האוצר "לקח בשבי" את חיילי צה"ל ואנשי מערכת הביטחון, וסירב להעניק להם את התוספת לה הם זכאים על פי חוק, בשל חוסר הסכמה בין גמלאי מערכת הביטחון לבין האוצר בנושא אחר: הצמדת גמלאות למדד המחירים לצרכן.

ח"כ כץ: "בשורה של ממש יצאה היום מועדת העבודה של הכנסת. לכולם היה ברור כי אין קשר בין זכויות קצין צעיר בן 25, מלח הארץ, לבין סכסוך עם הגמלאים על תנאיהם . אנחנו מקבלים בברכה את נכונות הממונה על השכר באוצר, שהבטיח כי בימים הקרובים יוחלט על העברת המקדמות לאנשי מערכת הביטחון ".