חברת ההשקעות The Time גייסה 5 מיליון דולר

החברה מגייסת הון לפי הצורך ■ כמו כן היא מתכננת השקעות של 20-30 מיליון דולר בשנים הקרובות

חברת ההשקעות The Time גייסה 5 מיליון דולר. החברה אינה עובדת במתכונת של קרן ומגייסת הון כשהוא נחוץ. בשנה וחצי האחרונות השקיעה החברה 10 מיליון דולר, ובכוונתה להשקיע 20-30 מיליון דולר בשנים הקרובות.

משקיעים מקומיים השתתפו בגיוס, ובהם יורוקום תקשורת, רוני בירם, גיל דויטש ומשה ראובני, כמו גם מייסדי החברה ובעליה - אילן שילוח, יו"ר החברה, וניר טרלובסקי, המנכ"ל. ההון מיועד להשקעה בחברות. דה טיים גייסה בהערכת שווי של 14 מיליון דולר אחרי הכסף.

דה טיים מתמקדת בהשקעות בחברות אינטרנט, מדיה, תוכן וסלולר בשלבים המוקדמים שלהן, והיא פעילה בשנה וחצי האחרונות. החברה הוקמה לאחר ששילוח, יו"ר ובעלים של קבוצת הפרסום מקאן אריקסון, וניר טרלובסקי, משקיע פרטי בחברות טכנולוגיה, רכשו חממה טכנולוגית והסבו את פעילותה. אורי וינהבר הוא השותף המנהל את דה טיים.

דה-טיים אינה קרן הון סיכון או חממה; היא אינה גובה דמי ניהול ומטרתה להיות רווחית. המודל שלה הוא להשקיע סכומי כסף יחסית קטנים לתקופה של עד חמש שנים. היא בונה על מכירת חברות או חלוקת דיבידנדים מחברות רווחיות בהקפים של עד 5 מיליון דולר בשנה, ולא על אקזיטים ענקיים.

מאז הקמתה השקיעה החברה ב-15 חברות סטארט-אפ. בפורטפוליו שלה נמצאות סטרגן, שפיתחה טכנולוגיה להמרת שידורי D2 ל-3D בזמן אמת; יונייטד פרנטס, שפיתחה טכנולוגיה לזיהוי ולאיתור פדופילים ברשת; סוהוס, שפיתחה מערכת לניהול מקוון של עסקים קטנים ובינוניים; וזרו, שפיתחה שלט רחוק המופעל במגע ואחרות.

טרלובסקי אמר ל"גלובס": "הצטרפותם של משקיעים חדשים, המהווים גורמים בולטים במשק הישראלי, תסייע לנו להמשיך את הפיתוח העסקי והאסטרטגי, בחברות חדשות וקיימות".