אתר הסחר Get It יעבור מתיחת פנים בהשקעה של כחצי מיליון שקל

במקביל ייצא האתר בקמפיין השקה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל ■ בעלי Get It, אבי בר-שדה: "בשנה הקרובה נהפוך את Get It לאתר הסחר האלקטרוני המוביל בישראל"

אתר הסחר Get It יעבור מתיחת פנים בהשקעה של כחצי מיליון שקל, במטרה לעצב אותו מחדש ולשדרג את היכולות הטכנולוגיות שלו. במקביל ייצא האתר בקמפיין השקה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.

קמפיין ההשקה המחודשת ייצא לדרכו לאחר שהושלמה החודש עסקת הרכישה של האתר, שהיה בבעלות קבוצת ג. יפית ודיויד פדרמן, על-ידי רשת "עולם הקולנוע" של אבי בר-שדה. סכום הרכישה המדווח עמד על כמיליון דולר.

על-פי גוגל טרנדס בישראל, מספר הגולשים השונים המבקרים באתר עומד על כ-10 אלף איש, בדומה למספר הגולשים השונים שמבקרים באתר הסחר p1000, ובהשוואה לכ-40 אלף גולשים המבקרים בוואלה שופס, אתר הסחר האלקטרוני הגדול בישראל.

בר-שדה, בעלי Get It, אמר: "תפיסת העולם של Get It הינה מונחית מחיר, כאשר בדומה למלחמות המחיר הקמעונאיות, אנו נביא לזירת האינטרנט את תחרות המחיר האמיתית. מטרתנו היא להעניק הזדמנות לרכוש את המותגים המובילים במחירים הזולים ביותר בשוק. בשנה הקרובה נהפוך את Get It לאתר הסחר המוביל בישראל".