מהפך: ערוץ 10 בראש טבלת הרייטינג בזכות "היפה והחנון"

התוכנית "היפה והחנון" של ערוץ 10 שברה אמש שיא עם רייטינג של 24% ■ מנגד שודרה בערוץ 2 התוכנית "כלבוטק", שהשיגה רייטינג של 19%

מהפך בטבלת הרייטינג היומית: פרק השיא ("מייקאובר") של תוכנית הריאליטי "היפה והחנון" בערוץ 10 גרף אמש (ג') רייטינג של 24% - אחוזי הצפייה הגבוהים ביותר אתמול. מדובר בשיא עונתי של למעלה ממיליון צופים. מנגד שודרה בערוץ 2 התוכנית "כלבוטק" של רשת, שהשיגה רייטינג של 19%.

הרייטינג הגבוה של "היפה והחנון" השפיע על הפריים-טיים כולו בערוץ 10, עם שיאים למהדורת החדשות של הערוץ (14.3%) ול"ערב טוב עם גיא פינס" (15.1%), והוא גם השפיע ככל הנראה על ההחלטה ללכת על עונה שלישית של התוכנית, שההרשמה אליה תיפתח בעוד כשבועיים.

כוכבי התוכנית עשויים לקבל דחיפה גם מחוץ לערוץ 10, ועל-פי ההערכות בתוכנית הבידור "ארץ נהדרת", שתעלה בשישי הקרוב בערוץ 2, ישודר מערכון בו יגלם טל פרידמן את דמותו של אלכס, מכוכבי העונה הנוכחית של "היפה והחנון".

בפנייה למפרסמים, שיצאה הבוקר (ד') זמן קצר לאחר שמחלקת המחקר של הערוץ ניתחה את פילוח נתוני הצפייה, הדגישו את נתון הרייטינג הגבוה, לצד הבלטת קהלי הצפייה האטרקטיביים עבור המפרסמים.

גורם בערוץ 10 אמר ל"גלובס" כי "התוכנית מצליחה מאוד בקהלי הנוער (12-17), צעירים (18-35) ובקרב נשים - 3 הסגמנטים המבוקשים ביותר על-ידי מפרסמים. העובדה ש'היפה והחנון' כל -ך חזקה בקרב הקהלים האלה יוצרת ביקוש חזק מאוד לפרסום בתוכנית, דבר שמאפשר לגבות פרמיה על כל נקודת רייטינג. בנוסף, משתתפי התוכנית כבר מחוזרים על-ידי חברות לקמפיינים של פרסום".