וירג'ין קונה פורמט של שעשועון ישראלי - "תפוס ת'מכונית האדומה"

השעשועון מבית תנין הפקות נמכר ב-150 אלף דולר לחברה הבינלאומית של ריצ'ארד ברנסון

עוד פורמט ישראלי בדרך לחו"ל. השעשועון "תפוס ת'מכונית האדומה", מבית תנין הפקות, נרכש אמש (ד') על-ידי חברת ההפקות הבינלאומית וירג'ין של המיליארדר סר ריצ'ארד ברנסון.

הרעיון המוביל של הפורמט הוא שני מתמודדים שמתחרים ביניהם בתחרות טריוויה, במטרה לזכות במכונית חדשה ובנוסף בסכום של עד 100 אלף דולר. השעשועון מתרחש בחניון ענק ובו 99 מכוניות לבנות זהות לחלוטין ורק אחת אדומה. על שני המתמודדים לענות נכונה על שאלות טריוויה, כאשר כל תשובה נכונה מדללת את מספר המכוניות הלבנות בחניון ומגדילה את סיכויי הזכייה במכונית.

מחברת תנין הפקות נמסר ל"גלובס" כי העסקה, המוערכת בכ-150 אלף דולר, יצאה אל הפועל לאחר משא-ומתן שהחל עוד בפסטיבל מיפ האחרון, בו הוצג הפורמט.

את "תפוס ת'מכונית האדומה" יצרו הראל יוספסון והאחים עדי וגילי גולן. האחרון, שמשמש כמנכ"ל החברה, מספר כי וירג'ין תפיק את הפורמט כבר בתקופה הקרובה, וכי החברה נמצאת במגעים מתקדמים מול מספר גופי שידור אמריקנים, במטרה להעלות את התוכנית לשידור כבר בקיץ הקרוב.

גולן היה שותף בעבר ביצירת השעשועון ה"משדרגים", שנמכר עד כה ליותר מ-25 מדינות. "רונג נמברס", פורמט נוסף מבית היוצר של גולן, יופץ על-ידי סוני, שלאחרונה חתמה עם תנין הפקות על חוזה הפצה בינלאומי.