ג'ילט גילחה את טייגר וודס

החליטה שלא לחדש את חוזה החסות עם הגולפאי; זו החברה הרביעית שזורקת את טייגר מאז פרשת הבגידות; ג'ילט לא חידשה את ההסכמים גם עם ליאו מסי, תיירי הנרי וקאקה

מלבד הכישלונות על המגרש (לא ניצח אפילו טורניר אחד), טייגר וודס יזכור את 2010 גם כאחת השנים הגרועות שלו מבחינה מסחרית. ערב סיום השנה האזרחית הודיעה חברת ג'ילט כי החליטה שלא לחדש את חוזה החסות עם הגולפאי, שנחתם ב-2007. ההחלטה היתה צפויה, אחרי שג'ילט הפסיקה כבר לפני מספר חודשים להשתמש בוודס לצורך קידום מוצריה.

בסך הכל איבד טייגר ארבעה מפרסמים מאז פרשת הבגידות שלו שנחשפה בנובמבר 2009 - את חברת הייעוץ הפיננסית Accenture, ענקית התקשורת AT&T ואת יצרנית המשקאות גייטורייד, וכאמור עכשיו גם את ג'ילט. וודס עדיין מחזיק בהסכמי חסות עם שמונה חברות מסחריות אחרות.

טייגר הוא לא הספורטאי היחיד שמסיים את הקשר עם ג'ילט. כחלק משינויים באסטרטגיית הפרסום שלה, מסיימת החברה את הקשר גם עם הכדורגלנים ליאו מסי, תיירי הנרי וקאקה, ומשאירה ארבעה ספורטאים בלבד שיפרסמו את מוצריה - הטניסאי רוג'ר פדרר, שחקן ההוקי קרח אלכס אובצ'קין ושחקן הבייסבול דרק ג'טר.

זו גם היתה השנה הגרועה ביותר של טייגר, 35, על המגרש. הוא השתתף ב-12 טורנירים מסבב ה-PGA ולא ניצח אפילו אחד - לראשונה מאז הפך למקצוען ב-1996 שהוא מסיים שנה ללא אף תואר. הוא מדורג במקום ה-68 בלבד מהכנסות מטורנירים השנה עם 1.29 מיליון דולר.