כצפוי: מנכ"ל מבטח סימון מחליף את רונן טוב במגדל ביטוח

אריק יוגב ייכנס לנעליו של רונן טוב ■ יונל כהן, מנכ"ל מגדל: "מנהל חטיבת הלקוחות הוא תפקיד מהותי שעל מנת לבצעו נדרשות יכולות ניהול ומנהיגות שבהן אריק ניחן"

כצפוי, אריק יוגב, מנכ"ל מבטח סימון, מחליף את רונן טוב בתפקיד משנה למנכ"ל מגדל . הבוקר (א') הודיעה חברת הביטוח מגדל כי יוגב ימונה כמשנה למנכ"ל מגדל וכמנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה של הגופים המוסדיים בקבוצה. יוגב, כיום מנכ"ל מבטח סימון סוכנות הביטוח הגדולה בישראל כיהן מאז 2008 גם כמנכ"ל מגדל סוכנויות, זרוע סוכנויות הביטוח שבבעלות מגדל.

"מנהל חטיבת הלקוחות הוא תפקיד מהותי שעל מנת לבצעו נדרשות יכולות ניהול ומנהיגות שבהן אריק ניחן", ציין מנכ"ל מגדל, יונל כהן. לדבריו, העובדה כי יוגב מגיע לתפקיד מעולם סוכנויות הביטוח, תתרום גם "לשיפור ההיערכות של סוכני קבוצת מגדל לתמורות הצפויות בענף".

ההערכות הן כי את יוגב צפוי להחליף כמנכ"ל מבטח סימון המשנה שלו ירון בראון (45), האחראי כיום על מערך העסקים והשיווק בסוכנות; אך החלטה סופית לא נפלה. לתפקיד יש גם מועמדים חיצוניים ועולה גם מועמדותו של ניסים ג'רבי (48), משנה למנכ"ל ומנהל תחום תגמול בכירים והשקעות במבטח סימון.

יוגב (58), בעל תואר שני במינהל עסקים, הוא בעל ותק של 32 שנים בענף הביטוח. בשנת 1983 ייסד את סוכנות הביטוח "שגיא-יוגב" שנרכשה בהמשך על-ידי מגדל הוא מכהן כמנכ"ל מבטח סימון מאז 2005, תפקיד שגם בו החליף בשעתו את רונן טוב.

מבטח סימון נוצרה ב-2001 כאשר מגדל רכשה תמורת 196 מיליון שקל את שני סוכנויות הביטוח הגדולות בישראל דאז סימון את ויזל ומבטח שמיר ואיחדה אותן לסוכנות אחת. יונל כהן, אז מנכ"ל מבטח שמיר, כיהן בשנים שלאחר הרכישה כיו"ר מבטח סימון.