השיחה: סמדר ברבר-צדיק, גיל סמסונוב ואסי כהן חוגגים

מי הגיע לחגיגת הקמפיין המוצלח של הבנק הבינלאומי? ■ למי העניק אוריאל לין את אות לשכת המסחר? ■ וגם: מי השתתף באירוע לציון 60 שנים להיווסדה של קבוצת דלק?

חוגגים בלבד

את הקמפיין המוצלח של הבנק הבינלאומי ציינו אמש (מוצ"ש) בהרמת כוסית וארוחת ערב מפנקת במסעדת "צפרה" בתל -ביב, מנכ"ל הבנק סמדר ברבר-צדיק, אנשי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב והפרזנטור של הבנק, השחקן אסי כהן (זה שהשקיע את כל הונו ב-לבד...).

עוד הרימן כוסית ונהנו מהצלחת הפרסומת, אשר מדורגת כבר מספר שבועות כאהובה וזכורה ביותר: סמנ"כלית הבנק אירית שלומי, מנהלת השיווק והפרסום בבנק חגית פרנס, והפירסומאים חנן גליקמן, גיל סמסונוב ויגאל שמיר.

סמדר ברבר צדיק, גיל סמסונוב, יגאל שמיר, אסי כהן, חגיגת הקמפיין של הבנק הבינלאומי / צלם תמר מצפי
 סמדר ברבר צדיק, גיל סמסונוב, יגאל שמיר, אסי כהן, חגיגת הקמפיין של הבנק הבינלאומי / צלם תמר מצפי

סוחרים וחוגגים

ביום חמישי, במלון דן פנורמה בתל-אביב, נערך הכנס השנתי של איגוד לשכות המסחר, במסגרתו חגגו 90 שנה לייסוד לשכת המסחר תל-אביב, ארגון העסקים הוותיק ביותר במשק.

במהלך האירוע העניק אוריאל לין, נשיא לשכות המסחר, את אות לשכת המסחר לדוד עזריאלי על תרומתו הרבה לפיתוח המשק והחברה בישראל.

באו לכבד: יו"ר הכנסת ח"כ ראובן (רובי) ריבלין, המשנה לראש הממשלה סילבן שלום, שר התמ"ת בנימין (פואד) בן-אליעזר, שרי התמ"ת הקודמים - גדעון פת, רן כהן, מיכה חריש ומשה ניסים, ועוד רבים וטובים.

תשובה בפול גז

ביום רביעי בערב, בווילה "מזל טלה" בגני התערוכה בתל-אביב, התקיים אירוע לציון 60 שנים להיווסדה של קבוצת דלק. יצחק תשובה יחד עם רעייתו, חיה, וילדיו, אלעד ורווית, התייצבו יחד עם אסי ברטפלד, מנכ"ל קבוצת דלק, כדי לקבל את פניהם של בכירי המשק.

את האירוע פתחה דליה בלק, סמנכ"ל קשרי משקיעים בקבוצת דלק, ומי שניהלה את פרויקט "מילון דלק" שהופק לכבוד שנת ה-60. על הבמה להקת הגבעתרון, בשירם "בת 60" בעיבוד מחודש שהסתיים במילים "תשובה בפול גז".

אלעד ויצחק תשובה, 60 שנה לדלק / צלם יוסי זליגר
 אלעד ויצחק תשובה, 60 שנה לדלק / צלם יוסי זליגר

הגיעו לחגוג: שרי אריסון, צדיק בינו, יאיר סרוסי, ציון קינן, יוסי בכר, גיורא עופר, עקיבא מוזס, גבי לסט, סמדר ברבר-צדיק, נתן חץ, אלפרד אקירוב, דוד פתאל, עמוס שפירא, רם כספי, פיני רובין ושלמה נחמה.

"משפחת דלק", התכנסה בהרכב מלא של כל בכירי החברות ובכלל זה יורם טרובוביץ' וגדעון תדמור (דלק אנרגיה), ערן מיטל (דלק נדל"ן), גיל אגמון (דלק רכב), דוד ברוך (אקסלנס), איל לפידות (הפניקס), ואבי בן-אסייג (דלק ישראל).

שרי אריסון, שלמה נחמה, 60 שנה לדלק / צלם יוסי זליגר
 שרי אריסון, שלמה נחמה, 60 שנה לדלק / צלם יוסי זליגר

לייטרסדורף חוגגת

ביום שישי בערב, כמדי שנה, כינסה המסעדנית דושי לייטרסדורף את כל המי-ומי בתל-אביב למסיבת יום הולדת מושקעת. כ-1,000 מוזמנים נהנו מחדר עמוס סיגרים יוקרתיים, אלכוהול משובח, ושווארמה שהצליחה לכבוש בריחה גם את שומרי המשקל הפנאטיים ביותר.

האירוע, שנערך בבית-הספר לברמנים "זמן אמיתי" בדרום תל-אביב, משך אליו חברים רבים של לייטרסדורף, בהם האח, יויו לייטרסדורף ורונית רפאל, ג'ורג'י אקירוב, הרצל ומירי חבס, גלית גוטמן וזיו קורן, משה גאון, אטילה שומפלבי, הילה ורני רהב, עו"ד ציון אמיר, רוני פורר, רוני שאטן, פול אסנהיים, רון לוין, אלי אילדיס, השר גלעד ארדן ואשתו שלומית, עו"ד קרן נהרי, ירון ליכטנשטיין ואשתו הדס, דני לוי, אילון זרמון, רונן ברגמן, אייל גולן, אביב משה, גולן גורפינקל ורפי כהן, רוני קיי, טל גורן, ורבים נוספים.

דושי לייטרסדורף, יום הולדת לדושי לייטרסדורף / צלם אביב חופי
 דושי לייטרסדורף, יום הולדת לדושי לייטרסדורף / צלם אביב חופי