קרוייף: ברצלונה חייבת 100 אלף אירו לקרן הצדקה שלי

הסכסוך בין ההולנדי לבין סנדרו רוסל, נשיא המועדון הקטאלוני, מחריף; ההולנדי: "הכסף הזה לא הולך לכיס שלי, הוא אמור להגיע לילדים יתומים. רוסל צריך להתנהג כמו ג'נטלמן"

הסכסוך בין סנדרו רוסל, נשיא ברצלונה, לבין יוהאן קרוייף, לשעבר הקפטן והמנג'ר במועדון הקטאלוני, ממשיך להחריף.

כזכור, שלושה חודשים לפני תום הקדנציה שלו, החליט ז'ואן לאפורטה, הנשיא הקודם של הקבוצה, למנות את קרוייף ל"נשיא הכבוד" של בארסה. רוסל, מיד לאחר שנבחר לנשיא החדש, ביטל את המינוי הזה.

החודש העביר קרוייף ביקורת על חתימת ההסכם של ברצלונה על חסות חולצה, לראשונה בהיסטוריה שלה, עם "קרן קטאר" בתמורה ל-165 מיליון אירו. קרוייף ביקר את "הצורה הגסה" שבה נשברה המסורת של המועדון.

כעת, טוען קרוייף כי ברצלונה מסרבת לשלם 100 אלף אירו אותם התחייבה להעביר לקרן שלו, התומכת בילדים יתומים. "אני מודאג", התבטא ההולנדי. "יש לקרן חוזה עם ברצלונה אבל היא לא משלמת. אנחנו מתקשרים אליהם כל שבוע אבל זה לא עוזר. הכסף הזה לא הולך לכיס שלי, הוא מיועד לילדים". קרוייף הוסיף כי על סנדרו רוסל "להתחיל להתנהג כמו ג'נטלמן".

בספרד טוענין כי הסכסוך של רוסל עם קרוייף נובע מהעובדה שהאחרון נחשב לחבר טוב ודמות אהובה על לאפורטה, הנשיא הקודם. לאפורטה הפך למוקצה בקאמפ נואו, לאחר שבאוקטובר החליטה האסיפה הכללית של הקבוצה להגיש נגדו תביעה אזרחית, לאחר שלטענתה פיברק את הדו"חות הפיננסיים של המועדון והעמיס עליו הוצאות מיותרות.