משפ' אירני שכרה 373 מ"ר בשרונה ע"י חברת אלשרד

‎‎תפעיל בשטח שבדרום הקריה חנות אופנה, תמורת כ-300 שקל למ"ר לחודש; תשקיע 3 מיליון שקל בשיפוץ‏

‎‎משפחת אירני, מבעלי מתחם הקניות, הבילוי והפנאי שרונה שבדרום הקריה בת"א, אף היא שוכרת שטח במתחם: חברת אלשרד שבבעלותה, שעוסקת בתחום ייבוא ושיווק האופנה ומפעילת רשת האופנה פקטורי 54, שכרה בשרונה שטח של 373 מ"ר, כך נודע ל"גלובס".

‏כזכור, יזמי מתחם שרונה, שזכו במבני המתחם בשנה שעברה במכרז של מינהל מקרקעי ישראל, החלו בהשכרת שטחי המסחר במתחם בחודש שעבר. המתחם כולל 33 מבנים טמפלרים על פני 45 דונם, מתוכם 27 מבנים שווקו ליזמים ואילו שישה נוספים הושארו לטובת עיריית ת"א לצורכי ציבור.

‏החלק המערבי של המתחם מוחזק בידי קבוצה שמורכבת מהיזם מוטי קירשנבאום, מהפרסומאים ראובן אדלר ואייל חומסקי, מנכ"ל אזורים לשעבר מתי דב וקרן מידאס השקעות. בחלק המזרחי מחזיקה קבוצה שמורכבת מחברת רוגובין שבשליטת קובי רוגובין, ומאברהם אירני חברה להשקעות, בבעלות משפחת אירני, שמחזיקה כאמור גם בחברת אלשרד. אלשרד מייבאת ומשווקת מותגי אופנה מהמובילים בעולם, כולל דיזל, דולצ'ה וגבאנה, ג'ורג'יו ארמני וליווייס.

‏המבנה שהושכר לחברת אלשרד הוא בגובה של שלוש קומות עם מרפסות. בעבר היה המבנה שייך לקארל קיבלר, חבר מועצת קהילת שרונה שהוקמה ב-1879. לאחר קום המדינה פעלה במבנה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. חברת אלשרד, המחזיקה בכ-100 חנויות ברחבי הארץ, מעריכה שהיקף שיפוץ המבנה יסתכם בכ-3 מיליון שקל.

‏להערכת גורמים בענף, דמי השכירות בעסקה זו עומדים על 300 שקל למ"ר לחודש. חוזה השכירות נחתם לתקופה של חמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות.

‏לדברי רוני אירני, מבעלי אלשרד, "אנחנו רואים בשרונה את אחד ממתחמי הקניות, הבילוי והפנאי המרכזיים של ת"א בעתיד. ההחלטה על הקמת החנות הייתה ברורה וטבעית. אנחנו מתכננים פתיחתה של חנות ייחודית שעיצובה ישקף את אופייה של שרונה, רוח המקום והתקופה".