השיחה: מי הגיע להיפרד ממנכ"ל בנק דיסקונט היוצא?

איפה נפגשה צמרת עולם הבנקאות ■ איפה נפגשו שלמה זהר ואירית איזקסון ■ על מה התווכחו אלי יונס וח"כ חיים אורון ■ וגם: מה ממליצה יונה ברטל לקראת השנה החדשה?

עופר יוצא, שפיגל נכנס

כ-800 לקוחות נבחרים של קבוצת דיסקונט וחברים הגיעו אמש להיפרד רשמית ממנכ"ל דיסקונט היוצא, גיורא עופר, ולברך את המנכ"ל הנכנס, ראובן שפיגל. על האירוע כולו ניצח יושב ראש הדירקטוריון ד"ר יוסי בכר ששיבח את הישגיו של עופר. עופר הנרגש הודה לנוכחים ופרגן למחליפו: "זכיתי שעם ההחלטה על הפרישה מחליף אותי בנקאי מקצועי ומנוסה. אין לי ספק שראובן, על בסיס הקיים, יצעיד את הבנק להישגים חדשים, ולאתגרים נוספים".

שלמה שמלצר, יעקב פרי, אירוע החלפת מנכ
 שלמה שמלצר, יעקב פרי, אירוע החלפת מנכ

שלמה שמלצר ויעקב פרי

שפיגל הודה לבכר על האמון שניתן בו. באומנותי מרינה מקסימילאן בלומין עם שלומי שבן. הגיעו להיפרד מעופר, לברך את שפיגל ולתת כבוד לבכר: יאיר סרוסי, ציון קינן, דוד ברודט, גליה מאור, יעקב פרי, רוני חזקיהו, שוקי אורן, זוהר גושן, גבי רביד, שלמה נחמה, טדי שגיא, מושיק תאומים, אלפרד אקירוב, אליעזר ואייל פישמן, דב לאוטמן, יואב צור.

חזי בצלאל, יצחק סוארי, אירוע החלפת מנכ
 חזי בצלאל, יצחק סוארי, אירוע החלפת מנכ

חזי בצלאל ויצחק סוארי

עוד הגיעו: יצחק חיה ואלעד תשובה, עקיבא מוזס, גיל אגמון, אסי ברטפלד, גבי רוזנברג, דדי בורוביץ ורעייתו, דוד פתאל, עמוס שפירא, שלמה ועתליה שמלצר, חנה מוניץ, זוהר גושן, אבי לוזון, ג'קי בן זקן, יצחק סוארי, חזי בצלאל ורבים נוספים. ביציאה קיבלו האורחים שי: הדפס של יצירה מאוסף האומנות של הבנק.

תורמים לרעות

אמש נערך באווניו שבקרית שדה התעופה אירוע התרמה מיוחד למרכז הרפואי "רעות", בסימן מימוש התוכנית לבנייה מחדש של המחלקה לשיקום גריאטרי. את התכנית המוזיקלית הובילו הפסנתרן יוני פרחי והזמרת קרן הדר, המגיעים באופן קבוע מזה 5 שנים בהתנדבות להנעים את שהותם של המאושפזים במרכז הרפואי.

שלמה זוהר, מרב מנדלבאום, אירוע התרמה למרכז רפואי
 שלמה זוהר, מרב מנדלבאום, אירוע התרמה למרכז רפואי

שלמה זהר ומרב מנדלבאום

נכחו באירוע: שר הרווחה והשירותים החברתיים יצחק (בוז'י) הרצוג שהגיע עם אשתו מיכל, מרב מנדלבאום יו"רית עמותת "רעות", אלכס יעקובי מנכ"ל עמותת "רעות", ד"ר ניסים אוחנה מנהל המרכז הרפואי "רעות", אירית איזקסון, נשיא חוג עמותת ידידי "רעות" שלמה זהר, רונן צלניר, יהודית רקנאטי, עו"ד מוריאל מטלון, אריה אריאלי, ג'וי שובל, יוסף גרינפלד, איתן סורוקה, אייבי נאמן, מנחם עינן, עדי קייזמן ואסתי גינצבורג ואיזי בורוביץ.

רוגבי על כיסא גלגלים

סגן שר הביטחון מתן וילנאי, שגרירת אוסטרליה בישראל אנדראה פולקנר, ויו"ר איל"ן אהוד רצאבי, נכחו בסוף השבוע באירוע חגיגי שערך איל"ן במהלכו הוענקו מדליות וגביעים לספורטאים נכים מצטיינים ע"ש סבה וברוזה.

אהוד רצאבי יו
 אהוד רצאבי יו

אהוד רצאבי, אנדראה פולקנר ומתן וילנאי עם שחקני הרוגבי

במהלך האירוע נחשפו האורחים לענפי ספורט חדשים לנכים, המאפשרים תחרות תוך ישיבה בכיסא גלגלים. בין היתר הוצג ענף הרוגבי לנכים שלאחרונה נפתחה לו ליגה בישראל.

חתימה טובה

סלקום ובטר פלייס חתמו על הסכם למתן שירותי תקשורת, בטקס שנערך במרכז המבקרים של בטר פלייס בפי גלילות. בטקס נכחו עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום ומשה קפלינסקי מנכ"ל בטר פלייס. כמו כן נכחו בטקס עובדים משתי החברות, שעמלים על ההסכם בשנתיים האחרונות. במסגרת ההסכם סלקום תספק את כל שירותי התקשורת ושירותי האינטגרציה לכל המערכות של בטר פלייס.

של מי גדול יותר

בפאנל שהתקיים אמש בביה"ס לניהול וכלכלה במכללה האקדמית ת"א-יפו, דיסקסו ביניהם אלי יונס, עו"ד דרור שטרום, ח"כ חיים אורון, ד"ר דן וייס ופרופ' ישי יפה, את מצב הריכוזיות במשק. במהלך הדיון התחרו הפאנליסטים למי יש פז"ם גדול יותר בתחום הכלכלה. יונס ציין כי למד את יסודות הכלכלה בתקופת המפץ הגדול, ואילו אורון דיווח כי הקורס האחרון שלו בכלכלה היה בפעולה בשומר הצעיר.

הסטטוסים שלהם:

Yona Bartal ממליצה לתכנן אג'נדה לשנה החדשה: מספיק חמישה יעדים, לפחות אחד למען האחר ואחד למען עצמך

Ami Federmann לא מפסיק לקבל ברכות ואיחולים לרגל בחירתו לנשיא התאחדות המלונות