זוגיות מעבר לפינה

אפליקציית iPhone להיכרות עפ"י שירותים מבוססי מיקום ■ וגם: ooVoo מגיע לאנדרואיד

1. זוגיות מעבר לפינה

4Singles היא אפליקציית iPhone (אייפון) הפונה לפלח שוק של רווקים ורווקות, במטרה לסייע להם להכיר בני זוג פוטנציאליים.

בדומה לטרנד השירותים מבוססי המיקום, האפליקציה שפותחה על-ידי יזמים ישראלים, מציגה בפני המשתמש אנשים שנמצאים בקרבת מקום, איתם הוא יכול לנהל צ'ט מהיר ולשלוח להם מתנות וירטואליות.

כמו-כן, השירות מאפשר לחפש באופן מעמיק יותר אחר בני זוג בהתאם לקריטריונים שונים, לשלוח תמונות או קטע וידיאו ולדרג משתמשים אחרים. האפליקציה, שמוצעת גם למשתמשי iPad ו-ipod, ניתנת להורדה בחינם ובארבע שפות שונות: עברית, אנגלית, גרמנית וצרפתית, והיא מתממשקת למספר שירותים חברתיים, בהם פייסבוק.

2. שעת כושר במשרד

יושבים כל היום מול המחשב אבל רוצים לשמור על כושר גופני? אם כן, אפליקציית האייפון FitFu היא בשבילכם. מטרת האפליקציה, המוצעת להורדה בחנות האייטיונז תמורת 2.99 דולרים, היא לעודד ולהזכיר למשתמשים לעשות מעט פעילות גופנית, גם כשהם נמצאים במשרד.

באמצעות מד תאוצה המובנה באפליקציה, FitFu מציעה שמונה סוגי תרגילים שונים, ומודדת את הקצב של המשתמש. לאפליקציה יש גם מעטפת חברתית, המאפשרת למשתמשים להתחרות עם החברים שלהם, בכל הנוגע למספר התרגילים שהם משלימים, או לעודד חברים שמנסים להגיע לתוצאה מסוימת. יש גם פיצ'ר המתגמל משתמשים פעילים במיוחד, באמצעות נקודות ופרסים.

3. ooVoo מגיעה לאנדרואיד

התוכנה הישראלית ooVoo המציעה שירות וידיאו צ'ט מרובה משתמשים, השיקה אפליקציית אנדרואיד, המאפשרת למשתמשים לנהל שיחות וידיאו הכוללות עד חמישה משתתפים, על גבי Wi-Fi או על הרשת הסלולרית.

כן כוללת האפליקציה אפשרות לנהל בחינם שיחות קוליות עם משתמשי אחרים, לנהל צ'ט טקסטואלי ואף לבצע שיחות וידיאו עם משתמשים שלא נרשמו ל-ooVoo. האפליקציה ניתנת להורדה בחינם, אולם חלק מהפיצ'רים יינתנו תמורת תשלום. בקרוב תשיק החברה גם אפליקציית אייפון ואייפד.

4. מגזין חברתי

חברת Flipboard עדכנה השבוע את אפליקציית האייפד שלה, המוצעת להורדה בחינם בחנות האייטיונז. פליפבורד מציעה למשתמשים מגזין דיגיטלי נוח לקריאה, המותאם למשתמש ומבוסס על מקורות המידע שלו - תכנים חברתיים המגיעים מאתרים כגון פייסבוק או טוויטר, לצד תכנים המגיעים ממקורות מידע חדשותיים אחריהם עוקב המשתמש, כגון אתרי תוכן או בלוגים. הגרסה החדשה תומכת כעת גם בשירות גוגל רידר ובשירות שיתוף התמונות פליקר, והיא כולל גם פיצ'רים נוספים המקלים על שיתוף התכנים.

5. עמוד חיפוש

Microsoft Motage היא אפליקציית ווב חדשה, אותה השיקה ענקית התוכנה בכנס Le Web, המאפשרת ליצור אלבום דיגיטלי מחיפושים בבינג. כך, משתמשים מקלידים מילת חיפוש או נושא ספציפי בתיבת החיפוש שבאתר, והאפליקציה מייצרת עמוד וובי רלבנטי, המכיל מאמרים עדכניים ותמונות ויזואליות, הנמשכים ממקומות רבים ברשת, בהם יו-טיוב, טוויטר ואתרי חדשות. כן יכולים המשתמשים לעצב את העמוד באופן אישי, לשתף את החברים בפייסבוק וטוויטר ולחפש אחר עמודים שיצרו משתמשים אחרים.