או.אר.טי: חברת בת תספק מערכות למטרונית בכ-28 מ' ש'

ההסכם הינו לתקופה של 12 שנים וצפוי להניב הכנסות המוערכות בכ-28 מיליון שקל עבור טרנסווי, שתשמש ל-IBM כקבלן משנה

חברת טרנסווי מקבוצת או.אר.טי , העוסקת בייצור ושיווק של מערכות כרטוס וניהול לתחבורה הציבורית, הודיעה היום (ג') כי חתמה על הסכם מול חברת IBM לאספקת מערכות כרטוס אוטומטיות התומכות בכרטוס חכם בתחנות קווי המטרונית בחיפה.

ההסכם הינו לתקופה של 12 שנים וצפוי להניב הכנסות המוערכות בכ-28 מיליון שקל עבור טרנסווי. טרנסוויי תשמש ל-IBM כקבלן משנה. במסגרת ההסכם תספק החברה מערכות תמיכה והטענה לכ- 150 תחנות ורציפים אשר יהיו פרוסים בשלושת קווי המטרונית באזור חיפה באורך כולל של כ-40 קילומטר.

משה פניג'ל , מנכ"ל טרנסווי מסר "ההסכם רחב ההיקף שחתמה חברת טרנסווי עם IBM יקנה לה מעמד של מובילת שוק בתחום פעילותה: פיתוח פתרונות כרטוס לתחבורה הציבורית, תחום אשר מתפתח בשנים האחרונות בקצב מהיר".

בחודש מאי השנה נבחרה טרנסווי לספק משנה בפרוייקט הכרטוס החכם באגד. על פי ההסכם החברה תספק מערכות כרטוס וניהול לחברת אגד בהיקף של 22 מיליון שקל למשך 6 שנים.

או. אר. טי סיימה החברה את הרבעון השלישי של 2010 עם צמיחה של כ-37% ברווח הנקי שהסתכם בכ-8.9 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של כ-6.5 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2009. הכנסות החברה ברבעון עלו בכ-17% לכ-61.1 מיליון שקל.

או.אר.טי טכנולוגיות, המנוהלת על ידי אלכס מילנר, פועלת באמצעות שלוש חברות בנות, אורפק מערכות, טרנסוויי וטרקטק. אורפק מערכות (72%) מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות מתוחכמות לניהול תדלוק וניהול תחנות דלק, וכן מונים למוניות. חברת טרנסוויי (100%) פועלת בתחום של אמצעי תשלום מתוחכמים לתחבורה ציבורית. חברת טרקטק (58%) פועלת בתחום איכון וניהול ציי רכב.