בשל שביתת הפרקליטים: טל מור ישוחרר למעצר-בית

מור, המואשם כי דרס למוות והפקיר את שניאור חשין, ישוחרר למעצר-בית לאחר שפתיחת משפטו נדחתה 3 פעמים בשל שביתת הפרקליטים ■ השחרור למעצר-בית כפוף לערעור שיוגש לעליון

טל מור, הנהג המואשם כי דרס למוות והפקיר את רוכב האופניים שניאור חשין, ישוחרר למעצר-בית בהוראת בית המשפט המחוזי בפתח-תקווה, זאת בעקבות אי-הגעת נציגי התביעה בשל שביתת פרקליטי המדינה. השחרור למעצר-בית כפוף לערעור שיוגש לבית המשפט העליון.

כבר בשבוע שעבר דרש מור, באמצעות פרקליטתו עו"ד תמי אולמן, להשתחרר ממעצרו בשל השביתה המתמשכת. בית המשפט החליט אז לדחות את קבלת ההחלטה עד לסוף החודש, והיום (ד') פרסם את החלטתו.

עו"ד אולמן מסרה כי "התביעה ביקשה דחייה, ועכשיו מחכים שהעליון יקבע מועד חדש לדיון".

המשפט נדחה עד כה 3 פעמים

משפטו של מור מתעכב עד כה בגלל שביתת הפרקליטים. עו"ד אולמן, פרקליטתו של מור, ביקשה לשחררו בשל חלוף הזמן ממעצרו ועד המשפט, שטרם נפתח.

המשפט אמור היה להיפתח ב-29 בנובמבר, אך נדחה עד כה 3 פעמים. בכל פעם נציגי הפרקליטות לא הגיעו בגלל השביתה. למרות זאת, בדיון הקודם בבקשה החליט בית המשפט המחוזי בפתח-תקווה לדחות את ההחלטה בשבועיים.

"אנחנו לא תופסים טרמפ על שביתת הפרקליטים", הבהירה עו"ד אולמן בדיון הקודם בעניינו של מור. "אם משפט לא מתחיל או מתחיל ונתקע, אפשר להגיש בקשה לשחרר את העצור. טל מור יושב במעצר 3 חודשים, ועוד לא התחיל המשפט. קשה לי לקבל את זה".