HP משיקה מחשב נייד לחובבי הסנובורד

המחשב הנייד החדש יגיע בשם - Pavilion dv6 Rossignol Edition - המוצע בשני דגמי משנה ■ המחשבים יגיעו לארץ בינואר, במחיר של החל מ-4,600 שקל

HP מאוד אוהבת לשתף פעולה עם מותגי אופנה ומעצבים בעולם המחשבים הניידים שלה. החברה הודיעה היום (ג') על שיתוף פעולה עם מותג הסקי והסנובורד Rossignol.

המחשב הנייד החדש יגיע תחת השם - Pavilion dv6 Rossignol Edition - המוצע בשני דגמי משנה שתואמים לקווי מותג הסקי:Attraxion VIII Echo לנשים ו-Freeride S7 לגברים. לכל דגם מצורף גם שרוול נשיאה תואם.

מבחינת נתוני חומרה, המחשבים מגיעים עם מעבדי אינטל - Core i5, זיכרון מסוג DDR3 בנפח של עד 8 ג'יגה וכונן קשיח בנפח של עד 640 ג'יגה. בנוסף יש כאן גם מסך HD רחב בגודל 15.6 אינץ' בטכנולוגיית LED.

"חובבי ההרים והסקי מחפשים תמיד אחר דרכים חדשות לבטא את עצמם ואת התחביב שלהם", לדברי שלומי פרייס, מנכ"ל חטיבת מחשוב אישי ב-HP ישראל. "הטכנולוגיה מוצאת ביטוי היום בכל אספקט של ספורט הסקי, ולכן היה זה אך טבעי להרחיב את האתוס ואת העיצוב של Rossignol ליצירת מחשבים ניידים, שמשלבים בין מראה מיוחד, עוצמת מחשוב וכלי תוכנה שמאפשרים לגולשים להיות מחוברים לחבריהם בכל מקום".

המחשבים הניידים החדשים יגיעו לארץ במהלך חודש ינואר, במחיר של החל מ-4,600 שקל.

הייטק HP
 הייטק HP