קמפיין הפורסקוור המוצלח ביותר בחגים בארה"ב: רשת סטארבקס

בשבוע האחרון נרשמו 140 אלף עדכונים של לקוחות שנכנסו לאחד מסניפי רשת הקפה ■ הרשתות הציעו בתקופת החגים הנחות ללקוחות שעידכנו באפליקציה כי הם נכנסו לרשת

בעוד שבישראל רק מעט מותגים החלו לאמץ פלטפורמות פרסום חדשניות כדוגמת פורסקוור, המותגים הגדולים בארה"ב כבר מתגאים בפעילות שגרתית בשירות מבוסס המיקום שהולך וצובר תאוצה בעולם. המגמה הזו, שבה צרכנים מעדכנים באמצעות האפליקציה הסלולרית על מיקומם הפיזי בהגיעם למסעדה או לבית-קפה, התעצמה בשבוע האחרון לרגל תקופת החגים בארה"ב שמלווה בגל של קניות.

על-פי מגזין "AdAge", מרבית חברות הקמעונאות והמותגים הגדולים נהנו בשבוע האחרון מעלייה במספר העדכונים מבוססי המיקום שביצעו הלקוחות שלהם.

על-פי הנתונים, בין הנהנות העיקריות נמצאת רשת מייסי'ס, שחוותה בשבוע האחרון גידול של 25% במספר העדכונים, לכ-10.5 אלף עדכונים, והרשת בסט ביי, שהציגה גידול שבועי של 19% לכ-25 אלף עדכונים מבוססי מיקום.

במקום הראשון מדורגת רשת הקפה סטארבקס, לאחר שבשבוע האחרון בלבד נרשמו כ-140 אלף עדכונים. במקום השני ובפער ניכר מדורגת רשת טרגט, שרשמה גידול שבועי של 11% לכ-48 אלף עדכונים.

מרבית המותגים דווקא נהנו מגידול שבועי במספר הלקוחות שהגיעו לחנויות ועדכנו בפורסקוור על כך. זאת, ככל הנראה, בשל העובדה שמותגים שעובדים עם פורסקוור מציעים ללקוחותיהם הטבות על כל עדכון פיזי שהם עושים באפליקציה, ואילו הצרכנים חיפשו בשבוע האחרון אחר הטבות ודילים מיוחדים, שיאפשרו להם לחסוך כסף בבולמוס החגים.