מזור השלימה מכירה נוספת של המערכת הרובוטית בגרמניה

המכירה - לבית החולים האוניברסיטאי בעיר טובינגן ■ בית החולים מתכוון לשתף פעולה במחקרים שעורכת מזור לקידום תחום הניתוחים מונחי רובוט בעמוד השדרה הצווארי

מזור רובוטיקה , העוסקת בפיתוח מכשור רפואי, מדווחת היום (א') לבורסה על כוונתה להרחיב את השימוש במערכת הניווט הרובוטית, ה-SpineAssist, בניתוחי עמוד שדרה צווארי מורכבים. מזור מנוהלת על ידי אורי הדומי.

החברה מדווחת כי השלימה מכירה נוספת של מערכת ה-SpineAssist בגרמניה לבית החולים האוניברסיטאי בעיר טובינגן, ושבמסגרת עסקה זו בית החולים מתכוון לשתף פעולה במחקרים שעורכת מזור לקידום תחום הניתוחים מונחי רובוט בעמוד השדרה הצווארי.

כיום משמשת המערכת הרובוטית של מזור בניתוחי עמוד שדרה צווארי, אך עיקר הניתוחים המתבצעים באמצעות מערכת ה-SpineAssist הם בעמוד השדרה בגב התחתון. ניתוחי עמוד שדרה צווארי נחשבים מורכבים הרבה יותר, ובמזור מעריכים כי מידת הדיוק הגבוהה של מערכת ה-SpineAssist.

נזכיר כי מזור דיווחה בסוף השבוע על תחילת מכירות גם בהולנד, לאחר שהשלימה מכירה ראשונה של מערכת ה-SpineAssist, זאת בהמשך לחתימה על הסכם הפצה מסחרית של המערכת עם מפיץ מקומי. בכך הרחיבה מזור את שווקי המכירה שלה באירופה נוסף על השווקים בגרמניה, רוסיה, אוסטריה ושווייץ בהן כבר פועלת מזור.