השיחה: נבזלין מפרגן לאיראנים, נוחי דנקנר מסייר באופקים

מי הגיעו להרמת כוסית לכבוד קהילת יהודי איראן ■ מה עשה אראל מרגלית ביום-הולדתו ■ מי חגגו במסיבת הסילבסטר של אייל וסמדר רינות ■ וגם: מה חושב זקי רכיב על 2011?

נזריאן מציגים

ביום חמישי בערב הגיעו לבית התפוצות כ-1,000 איש לפתיחת התערוכה "אורות וצללים: סיפור איראן והיהודים". את פני האורחים קיבלו אבינועם ערמוני, מנכ"ל בית התפוצות, יונס וסוראיה נזריאן, ד"ר שרון נזריאן-בראדראן נשיאת קרן משפחת נזריאן, שיזמה את התערוכה, ואיתן בן-אליהו, יו"ר הפרויקט.

אבינועם ערמוני, שרון נזריאן-בראדראן, סוריאה ויונס נזריאן, בית התפוצות / צלם אביב חופי
 אבינועם ערמוני, שרון נזריאן-בראדראן, סוריאה ויונס נזריאן, בית התפוצות / צלם אביב חופי

אבינועם ערמוני עם שרון, סוריאה ויונס נזריאן

ספגו תרבות ואוירה: ליאוניד נבזלין, מייסד קרן נדב, ורעייתו אוליסיה, אירינה נבזלין-קוגן ובעלה מיכאל, דן מרידור, שאול מופז, מאיר שטרית, ריטה ומשפחתה ועוד.

מרגלית חוגג

בערב שישי, בתזמון מושלם עם כניסת השנה החדשה, אראל מרגלית, מייסד קרן ההון סיכון JVP, חגג 50 שנה להיווסדו, ב"רובע המדיה" שהקים בירושלים.

אראל מרגלית,
 אראל מרגלית,

אראל מרגלית וה"רד בנד"

האורחים התבקשו לא להביא מתנות אלא לתרום לפרויקט "בקהילה". החגיגה כללה הופעה של "רד בנד" עם מרגלית וריקודים עד אור הבוקר.

ארנון צוקרמן,יום הולדת 50 לאראל מרגלית / צלם אמיר סולטן - פלאש 90
 ארנון צוקרמן,יום הולדת 50 לאראל מרגלית / צלם אמיר סולטן - פלאש 90

ארנון צוקרמן

בין המוזמנים היו עובדי הקרן, 55 מתנדבי "בקהילה" וגם: חיים וורד רמון, ארנון צוקרמן, נשיא בצלאל, משה גאון, דדי צוקר, מאיה פלסנר, עמי גניגר, דן וציפי זיסקינד ועוד.

רינות חוגגים

במדורה וריקודים ביום שישי בערב, במזג-אוויר קריר, החברים של סמדר ואייל רינות הוזמנו לקבל את השנה האזרחית החדשה ביישוב הצנוע סביון, במסיבת ריקודים בביתם של בני-הזוג. בחצר הבית, בריבוע ברזל, הדליקו המארחים מדורה לחימום האווירה והאורחים.

סמדר רינות, באירוע של סמדר ואייל רינות / צלם יוסי כהן
 סמדר רינות, באירוע של סמדר ואייל רינות / צלם יוסי כהן

סמדר רינות

יגאל לנדאו, מבעלי רציו, התנדב להיות האחראי על האש שתבער, ומילא את תפקידו נאמנה. הבופה הורכב ממתוקים בתקווה לשנה מתוקה, והאורחים גם יכלו ליהנות מבר משקאות להעלאת המורל.

ישראל רייף, עמית ברגר, באירוע של סמדר ואייל רינות / צלם יוסי כהן
 ישראל רייף, עמית ברגר, באירוע של סמדר ואייל רינות / צלם יוסי כהן

ישראל רייף ועמית ברגר

רקדו: ציפי לנדאו, לימור ויזל, יעל אלמוג, הדר גולדמן, עפרה וישראל רייף, עמית ברגר, רונן פלד, רני והילה רהב ועוד.

דנקנר באופקים

נוחי דנקנר, יו"ר אי.די.בי, רק חזר מסין בחמישי בבוקר - וכבר בערב ערך סיור באופקים, ובמהלכו הודיע על כוונת הקבוצה להמשיך ולסייע גם ב-2011 לעיר באמצעות תרומה של כ-2.5 מיליון שקל נוספים, שיוקצו לפרויקטים בתחום החינוך והתרבות.

נוחי דנקנר, זהבה דנקנר, ילדי ביה
 נוחי דנקנר, זהבה דנקנר, ילדי ביה

נוחי וזהבה דנקנר וילדים מבית-הספר בן-גוריון שבאופקים

התלוו לסיור: ראש העיר צביקה גרינגולד, אמו של נוחי, זהבה דנקנר ומנהלים בכירים מאי.די.בי.

בלחמן מארח

ביום חמישי בערב ערך ערוץ 9 את המסיבה המסורתית לציון השנה החדשה ב'פאשן בר' התל-אביבי. את לאוניד בלחמן, מנכ"ל הערוץ, אמיתי חיון, סמנכ"ל השיווק היוצא, וטל חיון, הסמנכ"ל הנכנס, הגיעו לברך חברי הכנסת אנסטסיה מיכאלי, אלכס מילר, רוברט אילטוב ופאינה קירשנבאום. עוד הגיעו: ברונו לנדסברג, דושי לייטרסדורף, ירון ורסנו, אריה ויסמן, דן חן, ספי שקד, דני לוי ועוד.

פורר נשאר בארץ

רוני פורר, שבמשך שנים חגג את הסילבסטר עם חברים בחו"ל, החליט הפעם לחגוג בארץ. ביום חמישי השיק פורר בגלריה קונטמפוררי תערוכה הכוללת אוסף מגוון של עבודות של אמנים ישראלים העושים שימוש בשפה האנגלית. את התערוכה אצרה מעין אמיר.

הגיעו: השופט יורם דנציגר ורעייתו רונית, רו"ח שלמה גרוס ורעייתו, נאווה ורוני דיסנצ'יק ועוד.

הסטטוסים שלהם:

Zaki Rakiv משתף בתחושתו שהשנה החדשה הולכת להיות מאוד מאוד טובה.

Ayelet Nahmias Verbin מדווחת על הכנות אינטנסיביות להשקת רשת מקצועית בינלאומית לדירקטוריות בבורסה.