קבוצת שלמה משיקה מחדש את המותג אופל בישראל

תתמקד בשלב הראשון ב-3 דגמים עם מחירים אטרקטיביים מהצפוי ■ מתכננת למכור 5,000 יחידות ב-2011

קבוצת שלמה השיקה היום (ב') רשמית את השיווק המחודש של המותג אופל בישראל. החברה, שקבלה את זיכיון הייבוא השנה לאחר שהוחזק שנים רבות בידי UMI, שואפת למכור בשנה הראשונה בישראל כ-5,000 כלי רכב ולהגיע תוך כשנתיים לנתח של 5% מהשוק.

אופל קורסה
 אופל קורסה

בשלב הראשון של ההשקה המחודשת מתמקדת החברה בשלושה דגמים המשפחתית "אסטרה" החדשה, שתשווק בשלב זה בתצורת 5 דלתות בלבד, הסופר-מיני "קורסה" ומכונית הסאלון "אינסינייה". כל הדגמים משווקים במחירי חדירה תחרותיים ונמוכים משמעותית מהציפיות המוקדמות בענף. מחירה של הקורסה עם מנוע 1.4 ליטר בהספק 100 כ"ס ותיבה אוטומטית יעלה כ-100 אלף שקל.

אופל אינסיגניה
 אופל אינסיגניה

האסטרה החדשה תוצע עם מנוע 1.6 ליטר בנזין בהספק 115 כ"ס במחיר של 125 אלף שקל כאשר תוצע גם גרסת בסיס ב-122 אלף שקל. במקביל יוצע מנוע 1.4 ליטר טורבו בהספק 140 כ"ס במחיר 135 אלף שקל, שימוצב מול דגמי ה-TSI של הגולף. מחיר מכונית המנהלים "אינסינייה", עם מנוע 2 ליטר טורבו בהספק 220 כ"ס, ינוע בין 175 אלף שקל לגרסת הסדאן ועד 185 אלף שקל לסטיישן.

אופל אסטרה
 אופל אסטרה

המותג ישווק מהחודש בשלוש סוכנויות חדשות: ברחוב המסגר בתל אביב בחיפה ובירושליים. היא תזכה גם לתמיכה מהמערך של קבוצת שלמה, שכולל בין השאר תוכניות מימון, ליסינג לפרטיים וליסינג תפעולי.

ההשקה המחודשת של המותג אופל בישראל תלווה בקמפיין מותגי בהיקף מדווח של כ-9 מיליון שקל, שיכלול טלוויזיה, אינטרנט, עיתונות ועוד. ל

דברי אסי שמלצר, מנכ"ל אופל ישראל, "במסגרת ההערכות הלוגיסטית שלנו לשיווק המותג בישראל אנו משיקים היום 4 אולמות תצוגה מרכזיים ברחוב המסגר בתל אביב, בהרצליה פיתוח, בחיפה ובמרכז הלוגיסטי החדש בצריפין. האולמות ישתרעו ע"פ שטח הנע בין 250-400 מ"ר ויוצג בהם ארסנל הדגמים של המותג.

בחודשים האחרונים השלימה קבוצת שלמה את בניית השדרה הניהולית של Opel בישראל. אסי שמלצר יעמוד בראש החברה יחד עם אילן טל שמונה למנכ"ל משותף, שחר שגיב שמונה לסמנכ"ל הכספים, עודד וולף מנהל השיווק וישראל רייף מנכ"ל רשת "אוטו קלאב" יהיה אחראי על מערך השרות למכוניות בישראל.