דוד לרון מונה למנכ"ל חטיבת הקמעונאות בדלק ישראל ולסמנכ"ל השיווק של הקבוצה. המינוי של לרון הוא חלק מהשינוי האסטרטגי והמבנה הארגוני שמוביל מנכ"ל החברה, אבי בן-אסאייג, במטרה להשיג מיקוד אסטרטגי בתחום הקמעונאות ולבצע קפיצת מדרגה משמעותית בתחום הקמעונאי בשנים הקרובות.
במסגרת השינוי הארגוני אוחדה פעילות חברת-הבת דלק קמעונאות לתוך דלק ישראל , והפעילות העסקית של דלק קמעונאות פוצלה לשתי חטיבות עסקיות מרכזיות - חטיבת מתחמי תדלוק שבראשה עומד קובי אשכנזי, וחטיבת הקמעונאות והשיווק שבראשה יעמוד דוד לרון.
לרון ינהל את הפעילות הקמעונאית של דלק, רשת חנויות הנוחות "מנטה", "מנטה מרקט" ופעילויות קמעונאיות חדשות שבכוונת החברה לפתח בתקופה הקרובה. בנוסף ינהל את כל הפעילות השיווקית של דלק ישראל.
לרון שימש בתפקידו האחרון כמנכ"ל תשלובת המזון בקבוצת תנובה וכיו"ר החברות-הבנות בקבוצה. קודם לכן שימש כמנכ"ל חברת ההסעדה נורקייט, ובעברו כיהן גם כמשנה למנכ"ל סלקום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.