אושר: בית גיבור במנשיה יהפוך לבניין מגורים ומלונאות

בניין המשרדים בן ה-17 קומות, ברחוב קויפמן 6, יוסב לשטחי מלונאות ומגורים ביחס של 60% למלונאות ו-40% למגורים. אחד מתנאי התוכנית הוא שבבניין יהיו לפחות 60 חדרי מלון

התוכנית להפיכת בניין המשרדים בית גיבור, שבמתחם מנשיה בת"א, לבניין למגורים ולמלונאות, אושרה למתן תוקף בתנאים בוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז תל אביב, בראשותה של גילה אורון.

‏כזכור, התוכנית להפיכת הבניין למתחם מלונאי שיכלול גם מגורים, התגבשה במשך שלוש השנים האחרונות במסגרת תוכנית כוללנית של עיריית ת"א לשימושי מלונאות ומגורים במתחם מנשיה. לפי התוכנית, בניין המשרדים בן ה-17 קומות, ברחוב קויפמן 6, יוסב לשטחי מלונאות ומגורים ביחס של 60% למלונאות ו-40% למגורים. אחד מתנאי התוכנית הוא שבבניין יהיו לפחות 60 חדרי מלון.

לתוכנית הוגשו התנגדויות, כולל של רשות שדות התעופה וכן של עמותת תושבים למען נוה צדק, שמנהלת בבתי המשפט מאבק נגד הבנייה בנוה צדק, במיוחד נגד פרויקט מתחם ליבר.

את התוכנית יזם האדריכל דן דרין. ‏התוכנית שאושרה הוגשה בידי החברות גאון אחזקות ולוזאן השקעות, שמחזיקות בשבע קומות בבניין. אלה הגישו את התוכנית באמצעות עו"ד אלי וילצ'יק, שותף במשרד כהן, וילצ'יק, קמחי.