הסכם החסות עם אקזיט גרופ בוטל, הפועל ת"א: "נתבע אותם"

האדומים טוענים: "לא קיבלנו את הכספים המגיעים לנו, הצ'קים שהעבירו אקזיט למועדון לא כובדו ולא נפרעו" ■ שווי ההסכם בין הצדדים עומד על כ-400 אלף דולר עד תום העונה

על רקע סכסוך הבעלים המתוקשר בין מוני הראל לאלי טביב, צרה נוספת נחתה על הפועל ת"א. מועדון הכדורגל הודיע היום (ב') על הפסקת הסכם החסות עם אקזיט גרופ, שישה חודשים בלבד לאחר שהוא נחתם. בהפועל טוענים להפרה חד-צדדית של החוזה, ומתכוונים לפעול במישור המשפטי נגד אקזיט.

"הסכם החסות בין המועדון לחברת אקזיט הופר ע"י אקזיט, שלא שילמה להפועל ת"א את הכספים המגיעים לה ע"פ ההסכם בין הצדדים וצ'קים שנתנה למועדון לא כובדו על-ידה ולא נפרעו", נמסר היום מהפועל. "ההסכם בוטל והנושא הועבר לטיפול משפטי. בכוונת המועדון לתבוע את אקזיט בשל כך".

יש לציין כי כדורגלן ומאמן הפועל ת"א בעבר, גיל לנדאו, שהחזיק במניות של החברה, הודיע לא מכבר על התפטרותו מהדירקטוריון שלה והעמיד את מניותיו בה למכירה. לנדאו נחשב לשושבין העסקה שהובילה לשיתוף פעולה בין אקזיט לבין הפועל ת"א.

על-פי החוזה בין הצדדים, היתה אמורה אקזיט להעביר להפועל עד תום העונה כ-400 אלף דולר, ובתמורה להפוך למפרסמת הראשית שלה במשחקי ליגת העל וגביע המדינה.

בסוף אוקטובר האחרון החליטה ועדת הביקורת של חברת ההשקעות עטיה גרופ שלא לאשר את ההסכם למכירת השליטה בשלד הבורסאי של החברה לידי אקזיט של לנדאו ושותפו איל אנקורי (בתמונה למעלה). אקזיט הציגה את עצמה כמי שפועלת בתחום תמ"א 38 - חיזוק מבנים נגד רעידת אדמה, והבטיחה בחודש אוגוסט להכניס פעילות נדל"ן בשווי של לפחות 55 מיליון שקל לתוך עטיה גרופ. עם זאת, לאחר שאקזיט לא הציגה הערכת שווי שתתמוך בשווי זה, החליטה עטיה על ביטול המכירה.