תערוכת CES: אסוס מציגה טאבלטים בעיצובים חדשים

תערוכת האלקטרוניקה הבידורית תיפתח בלאס וגאס רק ביום ה' הקרוב, אולם כבר אמש החלו אירועי ההכרזות של החברות ■ אסוס ביצעה את יריית הפתיחה בהשקת מספר מחשבי לוח

תערוכת האלקטרוניקה הבידורית - CES תיפתח בלאס וגאס רק ביום חמישי הקרוב, אולם כבר אמש (ג') החלו אירועי ההכרזות של החברות, שלא רוצות להיבלע בים מסיבות העיתונאים שיתקיימו היום (ד'). חברת אסוס ביצעה את יריית הפתיחה בהשקה של מספר טאבלטים (מחשבי לוח) חדשים הפועלים על מערכות ההפעלה של מיקרוסופט ושל גוגל. מסיבת העיתונאים הזו, היא כנראה הקדמה לגל ההשקות של הטאבלטים שנראה בימים הקרובים.

אסוס השיקה 4 טאבלטים חדשים מסדרת ה-Eee שלה, המחזיקה תחתיה גם נטבוקים. הטאבלטים החדשים באים להתחרות ב-iPad של אפל בזכות העיצובים השונים שלהם ויכולות החומרה החזקות. דגם ה-Eee Pad Transformer מציע טאבלט עם מסך מגע בגודל 10 אינץ', שהייחוד שלו זה היכולת להתחבר למקלדת הזהה בפורמט שלה למקלדת של מחשב נייד. רק שלמקלדת הזו יש תושבת, שתופסת את המסך ומאפשרת, כאשר רוצים, להפוך אותו למחשב נייד רגיל, שגם יודע להיסגר כמו ספר ולהחזיק אותו בצורה נוחה בזמן הקלדה או בתיק בזמן נשיאה. התושבת גם מאפשרת זמן בטרייה ארוך במיוחד של כ-16 שעות עבודה.

הייטק אסוס ASUS
 הייטק אסוס ASUS

מעבר ליכולת העיצובית, לדגם הזה יש גם מצלמה קדמית לשיחות וידיאו באיכות של 1.2 מגה פיקסל ומצלמה אחורית עם חיישן של 5 מגה פיקסל ופוקוס אוטומטי. הדגם הזה עובד על מערכת ההפעלה אנדרואיד 3.0.

דגם אחר - Eee Pad Slider מעוצב בצורה בה המקלדת מוחבאת מתחת לטאבלט והיא נשלפת בשיטת הסליידר, כאשר רוצים לעבוד איתה. יש כאן מסך בגודל 10 אינץ' והוא עובד גם כן על אנדרואיד 3.0. דגם Eee Slate EP121 מגיע עם מסך ענק ביחס לטאבלטים האחרים שקיימים בשוק - 12.1 אינץ', מעבד i5 של אינטל ויש לו גם עט מגע לזיהוי כתב יד ומערכת ההפעלה כאן היא חלונות 7. הדגם האחרון הוא Eee Pad MeMO המגיע עם מסך מגע בגודל 7 אינץ' ואנדרואיד 3.0.

הכותב היה אורח חברת טושיבה בתערוכה בלאס וגאס

הייטק אסוס ASUS
 הייטק אסוס ASUS