גילת האריכה את ההתקשרות עם קולומביה ב-21 מיליון ד'

ההסכם הוארך בשנה נוספת, והוא חלק מפרויקט טלפוניה וגישה לאינטרנט לקהילות מרוחקות, בעיקר כפריות, ברחבי המדינה

גילת הודיעה היום (ד') לבורסה כי המשרד לטכנולוגיות המידע והתקשורת הקולומביאני האריך בשנה נוספת והרחיב את ההסכם עמה למתן שירותים בפרויקט לחיבור תקשורת טלפוניה ושירותי אינטרנט מהיר במדינה. היקף ההכנסות שיניב הפרויקט מוערך בכ-21 מיליון דולר בשנה.

הסכם זה הינו חלק מפרויקט טלפוניה וגישה לאינטרנט לקהילות מרוחקות, בעיקר כפריות, ברחבי קולומביה. שירותי תקשורת אלה יינתנו לכ-1,600 אתרים במהלך 2011. מרבית האתרים מצוידים בטלפונים, מחשבים, מדפסות, סורקים, פקסים ומצלמות אינטרנט - המסופקים כולם על ידי החברה.

במסגרת ההסכמים, יעברו מנהלי האתרים הכשרה על-ידי מומחי גילת, וזאת על מנת שיוכלו להעביר שיעורי מחשב ואינטרנט לחברי הקהילה. גילת גם תשדרג כ-850 מהאתרים בכדי לאפשר מהירות גלישה כפולה, ובכך תאפשר לתושבים ליהנות מאפליקציות אינטרנטיות נוספות הדורשות תקשורת בפס רחב.

הפרויקט שמבצעת גילת בקולומביה, החל בשנת 1999, והוא נועד במקור לשרת למעלה מ-5 מיליון תושבים באזורים מרוחקים, ולספק להם שירותי תקשורת טלפוניה ואינטרנט מהיר. הפרויקט מתבצע במסגרת התקשרות של גילת עם המשרד לטכנולוגיות המידע והתקשורת הקולומביאני. בשנת 2008 נחתמו הסכמים מעודכנים עם הממשלה להארכת הפרויקט.

עמירם לוינברג, יו"ר ומנכ"ל גילת, ציין כי "אנו שמחים להמשיך ולבצע תפקיד מרכזי ביוזמה חשובה זו של המשרד לטכנולוגיות המידע והתקשורת הקולומביאני. הפרויקט מאפשר שירותים של גישה לאינטרנט וטלפוניה באתרים רבים בהם אין חלופה קרקעית למתן שירותים חשובים אלה".