אחרי שבוטלו 5 הנפקות: אייסקיור רוצה לגייס 30 מיליון שקל

זו טיוטת התשקיף הראשונה בתחום הביומד שהוגשה בת"א לאחר ביטול של 5 הנפקות ברבעון הקודם ■ המוצר הראשון של החברה נועד להסרת גידולים שפירים מן השד

חברת המכשור הרפואי IceCure פרסמה היום טיוטת תשקיף להנפקה בבורסה בת"א. בכוונת החברה לגייס כ-30 מיליון שקל. הטיוטה הזו היא הראשונה של חברת ביומד שמתפרסמת, לאחר שברבעון האחרון בוטלו חמש הנפקות של חברות מהתחום.

המוצר הראשון של החברה נועד להסרת גידולים שפירים מן השד. בשנה האחרונה קיבל המוצר את אישור ה-FDA (רשות המזון והתרופות האמריקנית), לשווק את המוצר בארה"ב, וכן יש לה אישור לשווקו באירופה. כספי ההנפקה נועדו להתחלת מכירות. לדברי החברה, כבר קיים קוד שיפוי ביטוחי (CPT), אשר באמצעותו היא תוכל לגבות תשלום עבור שימוש במוצר. הטיפול מבוצע בשיטה הנקראת קריואבלציה. גליל מדיקל, שהייתה אחת התקוות הגדולות של המכשור הרפואי בישראל, השתמשה בה בעבר, אך השוק אימץ את הטכנולוגיה לאט מהמתוכנן והחברה איבדה זוהרה.

אייסקיור מאמינה כי פתרה חלק מן הבעיות שבטכנולוגיה, וכן מבדילה בין הטיפולים של גליל בגידולים בערמונית, לעומת ההתמחות של אייסקיור בגידולים בגוף האישה. בין בעלי המניות: גיזה (33%); דוקור (16%); עופר היי-טק (11%). מנכ"ל החברה הוא חזי הימלפרב, לשעבר מנכ"ל חברת רימון מדיקל, והיו"ר היא אלקה ניר מקרן גיזה. את ההנפקה יוביל לידר חיתום, בצד כלל פיננסים חיתום, רוסאריו ומנורה.