אושרה תוכנית משהב לפינוי בינוי במתחם הסיטי בגבעתיים

התוכנית כוללת פינוי של 126 יחידות דיור בארבעה מגרשי מגורים ברחוב ערבי נחל שבמתחם הסיטי בגבעתיים ובנייתן של 528 יחידות דיור חדשות

נסללה הדרך להוצאתו לפועל של פרויקט הפינוי בינוי של החברות משהב וקבוצת אופיר ברחוב ערבי נחל בגבעתיים לאחר שהוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז תל אביב דחתה השבוע את ההתנגדויות שהוגשו לתוכנית והחליטה לאשר אותה למתן תוקף.

התוכנית כוללת פינוי של 126 יחידות דיור בארבעה מגרשי מגורים ברחוב ערבי נחל שבמתחם הסיטי בגבעתיים ובנייתן של 528 יחידות דיור חדשות. בגלגול קודם של התוכנית, שאושרה ב-2001, הציעה התוכנית בנייתן של 420 יחידות דיור חדשות, אולם התוכנית הנוכחית מציעה תכנון מחדש של המתחם על ידי תוספת שטחים ותוספת של 108 יחידות כך שסך כל הדירות החדשות מגיע ל-528.

‏לתוכנית הוגשו מספר התנגדויות אבל הוועדה, כאמור, החליטה לדחות אותן. בהחלטת הוועדה נכתב ש"התוכנית, שמגדילה את הצפיפות במרכז המע"ר המטרופוליני, בסמיכות לצירי הסעת המונים ולתחנת רכבת, היא ראויה ותואמת את מדיניות התכנון המחוזית והארצית. לכך יש להוסיף את השינוי המוצע שמשפר את התכנון הקיים בכך שהוא מגדיל את השטח המיועד לכלל הציבור על ידי זיקות הנאה במגרשים הפרטיים והגדלת השטחים הציבוריים בתחום התוכנית".

‏החברות משהב וקבוצת אופיר יוצגו בידי עו"ד ירון גרופמן והדס קינרייך אלדר ממשרד תדמור ושות'.