חשד: עו"ד חיים שטנגר שלח גורמים עבריינים כדי להתנכל לשכנו

(עדכון) - זאת על רקע סכסוך ממושך ביניהם ■ עפ"י החשד, שטנגר ניצל את יחסיו עם גורמים פליליים, ואלה איימו על השכן ואף גרמו לנזק למכוניתו ■ מעצרו הוארך עד יום א'

עו"ד חיים שטנגר מתל-אביב נעצר אמש (ד') בחשד שתכנן לפגוע בשכנו על רקע סכסוך ממושך ביניהם.

על-פי החשד, שטנגר, יליד 54, ניצל את יחסיו עם גורמים פליליים כדי להתנכל לשכן, ואלה איימו על השכן ואף גרמו לנזק למכוניתו.

עם מעצרו חש שטנגר ברע ואושפז בבית-החולים איכלוב להשגחה רפואית.

הבוקר הוחלט במשטרה לקיים את הדיון בהארכת מעצרו בהיעדרו, אך שטנגר שכר את שירותיו של עו"ד אביגדור פלדמן, שהתנגד לקיום הדיון כשלקוחו עדיין מאושפז בבית-החולים.

לבסוף, בשעות הצהריים הגיעו הצדדים להסכמה כי הדיון יתקיים בכל זאת בהיעדרו של שטנגר, ומעצרו הוארך עד יום א'.

שמו של אותו שטנגר עלה לאחרונה לכותרות במסגרת מאבק ממושך שהוא מנהל כנגד שופטת בית המשפט לענייני משפחה ברמת-גן, כאשר בקשה שהגיש לפסול אותה נדחתה על-ידי נשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש, שאף ציינה כי עורך הדין פוגע בכבוד המקצוע במסגרת השתלחויותיו בשופטת מרמת-גן.

בנוסף, נפתחו נגד עורך הדין הליכים משמעתיים בוועדת האתיקה של מחוז תל-אביב בלשכת עורכי הדין, בגין התנהגותו כלפי אותה שופטת.

בתאריך 9.8.11 במסגרת הסדר טיעון נמחקו מכתב האישום המקורי העבירות החמורות שיוחסו לעו"ד חיים שטנגר, בתחילה, בכתב האישום המקורי, שכללו: ניסיון לשידול בחבלה במזיד ברכבה של השופטת טובה סיוון וניסיון לשידול לחברה חמורה בשכנו. כמו כן, בגזר הדין שניתן בבית משפט השלום בתאריך 9.8.11 בת"פ 35803-01011 הביעה כב' השופטת הדסה נאור תמיהה על התנהלות הפרקליטות שהגישה נגד עו"ד שטנגר כתב אישום חמור - ובהסדר אישום נסוגה מרוב ההאשמות נגדו.