פארם-אפ קונה יתרת מניות כ.צ.ט במפיצת התרופות נובולוג

נובולוג, חברת הפצת תרופות הגדולה בישראל, הוקמה על ידי פארם-אפ וכ.צ.ט ב-1998 והוחזקה בבעלות משותפת ■ החברה תיערך למעבר למרכז לוגיסטי חדש ומתקדם במודיעין

פארם-אפ (Pharm-Up), הקבוצה המובילה בישראל בשירותי לוגיסטיקה, הפצת תרופות ומוצרים רפואיים עבור חברות רב-לאומיות, הודיעה היום (ה') כי היא רוכשת את יתרת מניות כ.צ.ט בחברת נובולוג. נובולוג, שהוקמה בשנת 1998, על ידי פארם-אפ (50%) וכ.צ.ט (50%), הינה חברת הפצת תרופות הגדולה בישראל ומשמשת זרוע לוגיסטית בישראל לענקיות פרמצבטיקה וציוד רפואי עולמיות. עם השלמת הרכישה תחזיק פארם-אפ ב-100% ממניות נובולוג.

נובולוג אחראית למעשה על כל שרשרת האספקה של החברות הרב לאומיות והפצת תרופותיהן וציוד רפואי לבתי מרקחת ולבתי חולים. נובולוג מעסיקה כ-150 עובדים במרכז בפתח תקווה. החברה צפויה להעתיק את מושבה למרכז לוגיסטי חדש ומתקדם שנבנה בימים אלה במודיעין עד סוף 2011.

טים קרנקו, מנכ"ל פארם-אפ: "מהלך רכישת מניות נובולוג הינו מהלך אסטרטגי של פארם-אפ שנובע מהגידול בפעילות החברות הרב-לאומיות בישראל. פארם-אפ הנה החברה המובילה בתחומה בישראל, המהווה שותף אסטרטגי לחברות התרופות הרב-לאומיות. מטרת הרכישה הינה לספק לחברות אלה רמת שירות גבוהה יותר, לצד פיתוח פעילויות נוספות שיסייעו לפארם-אפ לחזק אחיזתה בשוק זה. החיבור בין העוצמה הלוגיסטית של נובולוג והעוצמה השיווקית של פארם-אפ תחת קורת גג אחת צפוי לסייע בהשגת יעד זה". קרנקו הדגיש כי כ.צ.ט היוותה שותפה להצלחתה של נובולוג מימיה הראשונים והביע הערכתו הרבה לחברה.

קבוצת פארם-אפ כוללת בין היתר את החברות: Pharm-up, Trialog, Novolog, ו-Care for Life.