שלי יחימוביץ' לנחום ברנע: אני לא בר רפאלי - אתה תומך בעברייני מין

ח"כ יחימוביץ' בתגובה לטור של עיתונאי "ידיעות אחרונות": "כן נחום, כן, זה אתה, בראש שלך, אלוהים ישמור, שרואה בי 'אובייקט מיני בוטה' בצילום הכל-כך רגיל של יוסי אלוני"

ח"כ שלי יחימוביץ' (עבודה) תוקפת את העיתונאי נחום ברנע בגין טור שכתב בעיתון "ידיעות אחרונות" בסוף השבוע, שעסק בקורבנות של עבירות מין.

"תחת הכותרת 'יש להן כוח' מעלה ברנע זיכרון עמום שיש לו מהפריימריז במפלגת העבודה, אלה שקדמו לבחירות 2006", כותבת יחימוביץ' בבלוג שלה. "הוא מספר על מועמדת אחת שצולמה על שפת הים 'בבגד גוף שחור, צמוד, חושפני, שנועד להבליט את מה שביקשה להבליט'. ברנע גם מגניב עלבון שוביניסטי קטן למועמדת האנונימית, ששמה לא נזכר: 'לא בדיוק בר רפאלי' הוא מציין בטרוניה, 'אבל בהחלט חריג'".

ברנע התכוון לתצלום של יחימוביץ', בעודה רצה בחוף ימה של תל-אביב. לדבריה, "ברנע זוכר אותי מהצילום הזה של יוסי אלוני שפורסם לפני 5 שנים... כמי שהצטלמה בכוונה כ'אובייקט מיני בוטה'. בטורו השבוע ברנע משתמש בצילום הזה כפי שנחקק בזיכרונו המשובש ובפנטזיות שלו - להוכיח שנשים אשמות בכך שהן אובייקט מיני ולכן מזמינות אונס, ומאשים את קורבנותיו של קצב במה שקרה להן.

"אם אשה רגילה בת 45 בבגדי ספורט היא אובייקט מיני בוטה בשביל ברנע, מה לא אובייקט מיני? אישה עם רעלה? דווקא משום שברנע עיתונאי חשוב - מסריו המעוותים, האשמת הקורבנות, השוביניזם הפרימיטיבי שלו - מחייבים מענה. והוא מקבל אותו".

יחימוביץ' ממשיכה לתקוף וכותבת כי "ברנע כבר סיפר לכם מה ראה בתמונה. אגיד לכם מה אני רואה. אכן, לא בר רפאלי, אודה בהשלמה. סתם אשה בת 45, אמא לילדים, רצה על חוף ים, עם מכנסי ספורט מעט מהוהים, חולצת טריקו רגילה ארוכת שרוולים משוק הכרמל, סגורה ובלי שום מחשוף. נעלי ספורט, גרביים די עבים. ייתכן שהרגליים הגלויות הסעירו את ברנע, אלא שנראה לי שרוב הנשים והגברים היוצאים לריצה על החוף, עושים זאת במכנסיים קצרים".

יחימוביץ' מאשימה את ברנע כמי שתומך בעברייני מין וכותבת לו: "כן נחום, כן, זה אתה, בראש שלך, אלוהים ישמור, שרואה בי 'אובייקט מיני בוטה' בצילום הכל-כך רגיל של יוסי אלוני".