קרן סקיי במו"מ לרכוש את מניות קמן בחברת שנפ

הקרן מתכוונת לרכוש את החזקותיה של קמן בשנפ בתג מחיר הנמוך במעט משווי השוק הנוכחי, וזאת לאחר עלייה של כ-11% במחיר המניה בחודש האחרון

קרן סקיי של צבי יוכמן וניר דגן היא זו שמנהלת את המשא ומתן עם חברת קמן תעשיות המוחזקת ב-94% ע"י חברת ישאל אמלט , לגבי מכירת מלוא החזקותיה במפעלי שנפ , כך נודע ל"גלובס".

החזקותיה של קמן בשנפ מסתכמות בכ-4.235 מיליון מניות, או כ-31.63% מסך ההון המונפק והנפרע של שנפ וכ-33.59% מזכויות ההצבעה בה. שנפ רושמת הבוקר עליות בבורסה של ת"א.

שנפ נסחרת היום בבורסה לפי שווי של כ-173 מיליון שקל והמו"מ למכירתה מתנהל בתג מחיר הנמוך במעט משווי השוק הנוכחי, כך שהיקף העסקה מוערך בכ-50 מיליון שקל. ב-13 בדצמבר הודיעה ישאל לבורסה על מכירה של בלוק נוסף של כ-3% מאחזקותיה בשנפ בתמורה ל-4.3 מיליון שקל, לפי מחיר של 11.59 שקל למניה לגוף מוסדי בעסקה מתואמת בבורסה. מאז זינקה המניה בכ-20%. המו"מ הנוכחי הינו על כמות מניות הגדולה פי 10 והמחיר בעסקה המתגבשת טרם פורסם.

רק לפני שבוע דיווחה ישאל על מכירת מחצית מהחזקותיה בחברת אמפייר פטרוליום בתמורה ל-5.2 מיליון דולר.

נזכיר כי בחודש יולי השנה השקיעה הקרן כ-15 מיליון דולר בחברת אי.די.בי תיירות באמצעות אג"ח להמרה. קרן סקיי היא קרן השקעות ישראלית שהוקמה לפני כ-5 שנים. בין השקעות הקרן ניתן למנות את נטלי סקיולייף, קבוצת קרגל, ואדם מילוא.

קרן סקיי ניסתה בשנה האחרונה להיכנס לתחום התקשורת, אך ללא הצלחה. בין השאר עמדו על הפרק השקעה ב-012 סמייל לפני מכירתה ליוסי מימן, וכניסה כשותפה בחברת yes במקום אלוביץ, אך הקרן פרשה מהמכרז לאחר ההתקדמות של המו"מ מול לן בלווטניק, עוד כישלון בתחום היה לקרן כאשר ניסתה לרכוש את הפורטל וואלה!, אך המהלך האחרון טורפד ע"י בזק.

אל הקרן הצטרף בקיץ האחרון דוד קמיניץ, מי ששימש כמנכ"ל דלק ישראל וכמנכ"ל HOTשלו קשרים רבים בשוק התקשורת, אשר אמור לתרום מניסיונו ולממש את התוכניות להיכנס לשוק התקשורת.