מאז השקת הלוח החדש: גידול של 50% בחשיפה לערוץ 23

למרות שנתוני הרייטינג של הערוץ עדיין שואפים לאפס, נרשמת תנועת צופים חיובית עם השקת לוח שידורי החורף של הטלוויזיה החינוכית ■ בימים מסוימים אף חצה הערוץ את רף ה-1%

גידול של למעלה מ-50% בחשיפה המצטברת לערוץ 23 מאז השקת לוח השידורים החדש בראשית חודש דצמבר. למרות שנתוני הרייטינג של הערוץ עדיין שואפים לאפס, נרשמת תנועת צופים חיובית עם השקת לוח שידורי החורף של הטלוויזיה החינוכית.

בימים מסוימים אף חצה הערוץ את רף ה-1% הצפייה, לאחר שנים רבות, בעת שידור התוכניות "גלילאו" בהנחיית הילה קורח, "חוצה ישראל" והסדרה "ספוקס".

על-פי נתונים שהגיעו לידי "גלובס", זוכה ערוץ 23 לחשיפה מצטברת של 1 מיליון ו-28 אלף צופים במהלך דצמבר 2010. לשם השוואה, בתקופה המקבילה אשתקד זכה ערוץ 23 לחשיפה מצטברת של 684 אלף צופים. ב

יולי הקרוב עומדים בחינוכית לרענן את תכני הילדים של הערוץ המשודרים במהלך היום, על מנת להתאימם לחופש הגדול.

על-פי הנתונים, לוח שידורי הילדים שהושק, הכולל 11 שעות שידורים לילדים ולנוער, זכה לגידול בחשיפה המצטברת, של כ-50% בכמות הצופים בגילאי 8-12.

יועץ הפרוגרמינג של החינוכית ומפתח הלוח החדש, אלדד קובלנץ, אמר בתגובה כי "בבניית הלוח החדש עמדו שני יעדים, הראשון הוא האיכותי, יצירת מארג שידורי אינטליגנטי ומאתגר המהווה אלטרנטיבה לערוצים הפועלים במקביל לערוץ; והפרמטר הכמותי שמהותו הגדלת נתח הצופים הנחשפים לתכני החינוכית. הקדמנו בחצי שנה את היעדים".